Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
271Ik lag al om 20.30 uur in slaap door een zware werkweek. En nu ben ik dus wakker Maarja ik heb verlof vanaf vandaag, dus woehoew
Tja, het is doorgaans niet zo dat ik problemen heb met inslapen. Dat lukt meestal wel snel, te snel. Ik vond het juist erg prettig om moe maar voldaan naar bed te gaan om dan te genieten van de ontspan periode. 'Pling .. plong' voel je dan hoe je spieren zich stuk voor stuk ontspannen en dan lekker soezerig alle leuke dingen van de dag herbeleven en zo tevreden in die welverdiende slaap weg te zinken.paveman wrote:Balen dat je s nachts telkens zoveel moeite met slapen hebt, Frans....
Vorig weekend al niet gewassen en ik begin zo langzamerhand toch zonder kleren te komen voor het werk... Dus dit weekend toch maar ff alles wassen en de droger af en toe uitzitten want volgende week wordt het er echt niet beter op. De warmte duurt gewoon te lang wat mij betreft.Marty wrote:met dit weer de droger aanKolm wrote:I made it to bikkel!
Normaal lig ik nu al lang en breed in bed, nu ben ik mezelf nog wat aan het wakker houden tot de droger klaar is...
En wat doe ik trouwens hier op dit tijdstip. Good Night
Lastig communiceren in het bikkeltopic.paveman wrote:Hoe gaat het vannacht Sora?
Zullen we hem een ban geven? Of eerst een waarschuwing?paveman wrote:Foei Ruler!!!