Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1891
Heb me laten verleiden tot PES 2018 in de Store (maar voor €6,99 nu) en dat terwijl ik de laatste jaren enkel maar Fifa gespeeld heb :D
Al even exhibition gespeeld terwijl ik aan het wachten was op volledige download, maar man, wat is dat verschillend in controls.

Hopelijk kan je die ook aanpassen ofzo want ik vond niks in de instellingen. Of dat ligt er misschien aan dat het nog niet volledig gedownload was...
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1892
Sanity penguin wrote:Heb me laten verleiden tot PES 2018 in de Store (maar voor €6,99 nu) en dat terwijl ik de laatste jaren enkel maar Fifa gespeeld heb :D
Al even exhibition gespeeld terwijl ik aan het wachten was op volledige download, maar man, wat is dat verschillend in controls.

Hopelijk kan je die ook aanpassen ofzo want ik vond niks in de instellingen. Of dat ligt er misschien aan dat het nog niet volledig gedownload was...
Dat kun je zeker aanpassen. Bij de Select Sides (of zoiets) optie vierkantje drukken: daar kun je alle instellingen per gebruiker aanpassen (handig voor als je -lokaal- met meer spelers speelt, waarvan anderen wellicht wél aan de PES controls gewend zijn).

Veel plezier ermee! Dit jaar wederom onbetwist de betere footie (qua gameplay: op licenties, graphics en FUT mode natuurlijk niet), al zal het eerst inderdaad enorm wennen zijn (als ik FIFA speel verander ik de controls ook altijd de andere kant op :D). Als je nog tips voor een modus nodig hebt, dan weet je me te vinden.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

1903
met0t0 wrote:Laat zeker uw indrukken van Metal Gear Survive eens horen ;)
Vermaak me er prima mee, tussen alle andere games door :p
Volgens mij wordt de game gewoon slecht ontvangen doordat ie de naam Metal Gear heeft en ze het geen echte metal gear vinden. Maar het is natuurlijk ook geen game in de Metal Gear Solid reeks. Maar het is voor mij zeker wel een degelijke game

Game speelt prima. Ziet er prima uit en tja zombies :love:
Enig nadeeltjes misschien is dat je altijd online moet zijn anders kun je de game helemaal niet spelen

Image

Image


en mocht het ooit nog afkoelen ga ik deze onderstaande games maar eens testen in VR:
Image

Image

Image

Image
Image