140 LOST GRIMOIRES 2: SHARD OF MYSTERY
141 ENIGMATIS 3: SHADOW OF KARKHALa
Re: Pronken met je Platinums
2267Idd alles online ma grootste stuk van de tijd vo platinum zit in de pve. De pve is eigenlijk gewoon de sp ma die kun je samen spelen met vrienden en in safehouses ziege andere spelers lopen.NTGSruler wrote:Lijkt mij een hele mooie Sterchele!! Moeilijk? Ik was destijds weg geblazen door de eerste gameplay content die ze op E3 brachten over de game. Maar toen naderhand bleek dat de video in "scene" was gezet en de game online only was heb ik afgehaakt.
Ik heb em samen met nen maat geplat en was daardoor wss nie supermoeilijk ookal omdagge al direct high end gear en wapens krijgt gewoon en in de pvp zitten niet meer veel online dus kun je dat met een maat makkelijk grinden die trophies
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2268Nice!! Tof dat je die platinum hebt. Eén van je " moeilijkere" denk ik.
2269Ja kdenk da welNTGSruler wrote:Nice!! Tof dat je die platinum hebt. Eén van je " moeilijkere" denk ik.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2271Had een flinke energie te kort
Platinum 237: Energy Cycle
Platinum 238: Energy Balance
Platinum 239: Energy Invasion
En weer opgeladen
Platinum 237: Energy Cycle
Platinum 238: Energy Balance
Platinum 239: Energy Invasion
En weer opgeladen
2273Ik had even zin in een makkelijke game/plat:
#129 Jak & Daxter: The Precursor Legacy
#129 Jak & Daxter: The Precursor Legacy
2276Haha Paveman we blijven samen hangen qua plats. Burnout wordt morgen mijn nummer 129 ;p
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2278Haha! Helemaal goed, Roy!RoyVdW wrote:Haha Paveman we blijven samen hangen qua plats. Burnout wordt morgen mijn nummer 129 ;p
De volgende zal voor mij wel even duren, dus ik zou zeggen: grijp je kans!!!!
2279Na een speeltijd van 4 jaar en 4 maand en 1 week de platinum van Thief binnen
Platinum 240: Thief: Man of Steal
Platinum 240: Thief: Man of Steal