Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

272
paveman wrote:Balen dat je s nachts telkens zoveel moeite met slapen hebt, Frans....
Tja, het is doorgaans niet zo dat ik problemen heb met inslapen. Dat lukt meestal wel snel, te snel. Ik vond het juist erg prettig om moe maar voldaan naar bed te gaan om dan te genieten van de ontspan periode. 'Pling .. plong' voel je dan hoe je spieren zich stuk voor stuk ontspannen en dan lekker soezerig alle leuke dingen van de dag herbeleven en zo tevreden in die welverdiende slaap weg te zinken.

Helaas, die tijd is niet meer. Ik slaap al bij wijze van spreken nog voordat mijn hoofd het kussen raakt. Om na een periode van 'bewusteloosheid' van anderhalf tot drie uur wakker te worden, meestal van de pijn. De enige remedie is dan opstaan, pijnstillers nemen, wachten tot die werken en dan terug naar bed. Vervolgens herhaalt zich het spelletje weer.

Dat is nu al een aantal jaren zo en dat verklaart dan weer dat ik zo snel inslaap zonder kans op een lekkere ononderbroken lange nachtrust. Helaas.

Maar goed, het leven heeft nog zoveel andere leuke dingen voor me in petto dat ik niet teveel moet klagen, vind ik. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

273
Marty wrote:
Kolm wrote:I made it to bikkel! :snore:

Normaal lig ik nu al lang en breed in bed, nu ben ik mezelf nog wat aan het wakker houden tot de droger klaar is... :moe:
met dit weer de droger aan :O

En wat doe ik trouwens hier op dit tijdstip. Good Night :moe:
Vorig weekend al niet gewassen en ik begin zo langzamerhand toch zonder kleren te komen voor het werk... Dus dit weekend toch maar ff alles wassen en de droger af en toe uitzitten want volgende week wordt het er echt niet beter op. De warmte duurt gewoon te lang wat mij betreft.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

274
Yay, weer bikkel gehaald... :|

Was vandaag niet wakker te krijgen, ook nog een paar uur op de zetel geslapen en nu ook moe. Maar het is buiten eindelijk aan het afkoelen en heb ramen en deuren even helemaal openstaan. Zo kan ik helaas niet gaan slapen...

Positieve: Kolm vs muggen: 2 - 0!
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

279
paveman wrote:Hoe gaat het vannacht Sora?
Lastig communiceren in het bikkeltopic. :D

De nachten lijken ondertussen wat koeler te worden of wennen we er gewoon aan? in ieder geval gaat het wat beter hoewel de hoofd redenen voor mijn estafette slapen niet eens de warmte is of was maar ander lichamelijk ongemak.
Hierdoor raak ik volledig uit mijn normale ritme van redelijk op tijd naar bed en weer vroeg uit de veren. Dat is overigens al jaren zo en lijkt nu het nieuwe ritme te worden. Helaas heeft een mens echter om goed te slapen elke nacht een langere periode nodig van onafgebroken slapen. Geen 2 of 3 uurtjes maar echt regelmatig 7 of 8 uur. Dat is voor mij niet meer haalbaar om ooit eerder genoemde redenen.
Dit heeft tot gevolg dat ik na 3 uur slaap het gevoel heb uitgeslapen te zijn en dus niet direct weer kan inslapen. 2 uur later echter wil mijn lichaam toch weer slapen en begint het spelletje opnieuw van 2 of 3 uur slapen, soms ook korter, tot ik totaal zo'n 6 à 7 uur 'geslapen' heb. Dan kan ik er weer een uur of 6 tot 8 tegenaan. In de loop van de middag echter moet ik weer even gaan liggen anders red ik het niet.

That's my life in a nutshell. :lol:

Blijven lachen, zie mijn signature! ;)
De spreuk is van Thich Nhat Hanh die het naar verluidt van Boeddha heeft.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu