Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8131
NTGSruler wrote:Om toch maar al die zeiksmoelen op social media lik op stuk te geven die dit weer de laatste tijd "normaal" vonden. 
Ze gaan niet duckfacen met al hun kleren aan natuurlijk.

+ Vond dit grappig, have to deal with this all summer long: mijn ouders = "oh zo warm, wanneer stopt dit, wanneer regent het". Vandaag de eerste dag dat het langer regent in onze buurt dan een klein buitje: "tis weer te veel, alles gaat verzuipen, tmag stoppen" :lol:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8136
NTGSruler wrote:++++ Collect and go bij Colruyt.
---- Wat een warmte zeg. Gelukkig is het hier boven al goed donker aant worden... Hopelijk krijgen we de volgende dagen héél wat regen. Ik ben klaar voor een "regengolf" (ipv hitte) en het record breken aantal dagen regen na elkaar!  Om toch maar al die zeiksmoelen op social media lik op stuk te geven die dit weer de laatste tijd "normaal" vonden. 
++++ Morgen dagje samen met de vrouw spenderen  Wandeling doen en gaan uiteten voor jullie sick bastards die nu al andere gedachten hebben ( grapje  )
zet die idioten van 's ochtends tot 's avond in de volle zon. Ze mogen pas die positie verlaten als de zon weg is, we zullen zien of ze het nog normaal vinden...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8140
Sora_Lizard wrote:??? Hoe zou het onze Mr.Wolf vergaan in Spanje? Temperaturen van 45°C en hoger!!!
Wel... Ik heb de hitte overleefd :p Eigenlijk was het daar vaak rond de 30 graden in de schaduw. Als je echt puur in de zon ging staan, kon het wel 42 graden worden.

+++++ En we zijn dan terug van vakantie. Jammer dat het gedaan is, maar ook stiekem weer blij dat ik terug ben.
+++++ Was een mooi hotel waar we zaten, met heeeeeel vriendelijk personeel. Aangezien we all in hadden, kregen we de beste plaatsen aan het zwembad, mochten we buiten eten en hadden we gratis cocktails enzo :p
---------- Santa Susanna was wel echt een lelijke stad :p
++++ Animatie team deed het super!
---------------- De busrit naar Spanje viel anders wel serieus tegen
+++++++ Nu effe rusten om dan binnen een paar weken weer te vertrekken naar Nice
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8142
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:??? Hoe zou het onze Mr.Wolf vergaan in Spanje? Temperaturen van 45°C en hoger!!!
Wel... Ik heb de hitte overleefd :p Eigenlijk was het daar vaak rond de 30 graden in de schaduw. Als je echt puur in de zon ging staan, kon het wel 42 graden worden.

+++++ En we zijn dan terug van vakantie. Jammer dat het gedaan is, maar ook stiekem weer blij dat ik terug ben.
+++++ Was een mooi hotel waar we zaten, met heeeeeel vriendelijk personeel. Aangezien we all in hadden, kregen we de beste plaatsen aan het zwembad, mochten we buiten eten en hadden we gratis cocktails enzo :p
---------- Santa Susanna was wel echt een lelijke stad :p
++++ Animatie team deed het super!
---------------- De busrit naar Spanje viel anders wel serieus tegen
+++++++ Nu effe rusten om dan binnen een paar weken weer te vertrekken naar Nice
Watjes :)
Ik zat in Egypte. Op bepaald moment in Aswan was het 50° in de schaduw ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8145
ShAmPi wrote:
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:??? Hoe zou het onze Mr.Wolf vergaan in Spanje? Temperaturen van 45°C en hoger!!!
Wel... Ik heb de hitte overleefd :p Eigenlijk was het daar vaak rond de 30 graden in de schaduw. Als je echt puur in de zon ging staan, kon het wel 42 graden worden.

+++++ En we zijn dan terug van vakantie. Jammer dat het gedaan is, maar ook stiekem weer blij dat ik terug ben.
+++++ Was een mooi hotel waar we zaten, met heeeeeel vriendelijk personeel. Aangezien we all in hadden, kregen we de beste plaatsen aan het zwembad, mochten we buiten eten en hadden we gratis cocktails enzo :p
---------- Santa Susanna was wel echt een lelijke stad :p
++++ Animatie team deed het super!
---------------- De busrit naar Spanje viel anders wel serieus tegen
+++++++ Nu effe rusten om dan binnen een paar weken weer te vertrekken naar Nice
Watjes :)
Ik zat in Egypte. Op bepaald moment in Aswan was het 50° in de schaduw ;)


Image