Lol net wat geld uitgegeven aan PS4 Pro en een 4K tv, dus eventjes terug wat rustiger aan numet0t0 wrote:Direct full option gaan en er een playseat bij kopen
Maar ieder z'n ding natuurlijk
Re: Gran Turismo Sport
153Er zat nog geen regen in zo'n grote racegame? Dat wist ik zelfs nog niet
Het zal wel veel impact hebben, hopelijk toch
Het zal wel veel impact hebben, hopelijk toch
154Die update zou komen. Al is de laatste update blijkbaar enkel verschillende racetracks gebaseerd op 1 racecircuit. En wat nieuwe auto's. Nog geen regen.
157Er is trouwens deze week weer een nieuwe update geweest. Met oa. de BMW M3 E46.
Er is ook DLC van Louis Hamilton, maar die is blijkbaar betalend..
158Tzal wel Lewis Hamilton zijn zeker En lame dat betalend is...NTGSruler wrote:Er is trouwens deze week weer een nieuwe update geweest. Met oa. de BMW M3 E46.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
159 Lewis dus.
Ja een mode waarin hij tijden heeft neergezet die je kan verslaan met bronzen, zilveren en gouden tijden waarmee je dan speciale wagens krijgt. Geen idee hoeveel de DLC kost.
Ja een mode waarin hij tijden heeft neergezet die je kan verslaan met bronzen, zilveren en gouden tijden waarmee je dan speciale wagens krijgt. Geen idee hoeveel de DLC kost.
161Moeten betalen om zijn tijden te verbeteren, tjah...
Dan is het nog te hopen dat de auto's die je kan winnen de moeite zijn
Dan is het nog te hopen dat de auto's die je kan winnen de moeite zijn
162@met0to: Geen idee eigenlijk welke wagens. Maar ik meen ergens gezien te hebben dat bepaalde tijden nog best pittig zijn..
163Psst, GT5, laatste Vettel challengeNTGSruler wrote:@met0to: Geen idee eigenlijk welke wagens. Maar ik meen ergens gezien te hebben dat bepaalde tijden nog best pittig zijn..
164Ik was deze comment verwachtendeKolm wrote: Psst, GT5, laatste Vettel challenge
165Was idd voorspelbaar, maar ik wacht dan ook nog steeds tot je eindelijk die platinum hebt