Re: Je laatste aankoop (geen games)

1501
NTGSruler wrote:Das een mooie prijs gamerke. Ik heb ook recent een bluetooth JBL koptelefoon gekocht maar zonder noise cancelling.

Image

Aah dat is waarschijnlijk de JBL E45BT? Die heb ik verschillende keren zien passeren in video's en aanbevelingen :) Lijkt mij ook een goede headset.

En tevreden van het draadloze concept?
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1503
NTGSruler wrote:Idd de E45BT. Ja ben zéér tevreden erover. Bluetooth signaal is goed en gaat redelijk ver. Zit goed op het hoofd ook en geluidskwaliteit is zéér goed voor die prijs.
Ik ben ook aan het twijfelen voor wireless headphone.
Vooral voor op de trein. Ben ik dan genoeg met deze of beter met noise cancelling?
I'm a noob when it comes to headphones.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1504
ShAmPi wrote:
NTGSruler wrote:Idd de E45BT. Ja ben zéér tevreden erover. Bluetooth signaal is goed en gaat redelijk ver. Zit goed op het hoofd ook en geluidskwaliteit is zéér goed voor die prijs.
Ik ben ook aan het twijfelen voor wireless headphone.
Vooral voor op de trein. Ben ik dan genoeg met deze of beter met noise cancelling?
I'm a noob when it comes to headphones.
Op trein of vliegtuig raden ze steeds noice cancelling aan :) bij bv thuis gebruik heeft dit geen super grote impact, maar ik heb dit (bij een bose quietcomfort) kunnen uittesten op en vliegtuig en wauw, geen woorden voor. Plots was al het omgevingsgeluid volledig weg.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1513
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Als echte fan kan dat natuurlijk niet ontbreken! En nu wachten op een nieuw echt stadion ;)
dat gaat Sooi ook construeren, maar eerst nog oefenen met deze set....
Ik hen zeker nog 20 jaar tijd tegen dat het nieuwe er staat... Urgh en eerste stap is klaar. Beetje bij beetje.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Als deze af is en heb zin naar meer mss mijn 2 andere favo ploegen ook doen, estadio da luz (benfica) en estadio santiago bernabeu (real Madrid).
Image
cron