Komen hier nog updates voor?Kolm wrote:Proficiat!
Re: Rocket League
437Geen idee... Die laatste Champions Field DLC is nog niet zo heel lang uit (begin juli?), dus het kan zijn dat ze nog met nieuwe dingen komen
438Zo te zien wel:NTGSruler wrote:Komen hier nog updates voor?Kolm wrote:Proficiat!
bron: Rocket League.comIn the interest of full disclosure, we do plan to add new items at Rare and Very Rare qualities in the next major game update to add more diversity to the free item drop pool.
Maar of er trophies bij zitten...Ze zeggen wel een "major update" dus kans is wel redelijk aanwezig dat er dan ook weer trophies bij zullen zitten.
Alleen nog niet bekend wanneer die update komt
439Completion percentage kan terug zakken danMarty wrote:Zo te zien wel:NTGSruler wrote:Komen hier nog updates voor?Kolm wrote:Proficiat!
bron: Rocket League.comIn the interest of full disclosure, we do plan to add new items at Rare and Very Rare qualities in the next major game update to add more diversity to the free item drop pool.
Maar of er trophies bij zitten...Ze zeggen wel een "major update" dus kans is wel redelijk aanwezig dat er dan ook weer trophies bij zullen zitten.
Alleen nog niet bekend wanneer die update komt
440Als er mensen zijn die interesse hebben in gratis items: (Wrestlemania gerelateerd):
Je kunt ze invoeren onder: extras --> code invoeren
Je krijgt dan random 2 van de 11 items per code:
PLAYER BANNER
‘WWE’
‘WWE RAW’
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’
FLAGS
‘WWE’
‘WWE RAW”
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’
WHEEL
‘WWE’
Deze codes zijn op moment beschikbaar:
1. wrestlemania
2. wwedads
3. RLBirthday
En voor een popcorn boost:
popcorn
Je kunt ze invoeren onder: extras --> code invoeren
Je krijgt dan random 2 van de 11 items per code:
PLAYER BANNER
‘WWE’
‘WWE RAW’
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’
FLAGS
‘WWE’
‘WWE RAW”
‘WWE SmackDown Live!’
‘WWE NXT’
‘WWE WrestleMania 34’
WHEEL
‘WWE’
Deze codes zijn op moment beschikbaar:
1. wrestlemania
2. wwedads
3. RLBirthday
En voor een popcorn boost:
popcorn
441Ik had bezoek vandaag en ging nog een rondje spelen... De update (1.48) kon niet gedownload worden omdat er te weinig vrije ruimte was (ongeveer 33GB).
De game was maar 6,95GB dus ik snapte het helemaal niet. Ik heb ongeveer 100GB verwijderd en de update opnieuw gestart.
Er was blijkbaar een update van 10,114GB terwijl de game voor downloaden van de update dus maar 6.95GB was
Na installeren was de game uiteindelijk 11,74GB.
De game was maar 6,95GB dus ik snapte het helemaal niet. Ik heb ongeveer 100GB verwijderd en de update opnieuw gestart.
Er was blijkbaar een update van 10,114GB terwijl de game voor downloaden van de update dus maar 6.95GB was
Na installeren was de game uiteindelijk 11,74GB.
443Marty wrote:Volgende week weer een update en inclusief nieuwe trophies.
Rocket League Progression Update
Urrgh 100% completion weer weg
444Ze zijn het echt wel ver aan het zoeken voor nieuwe customization opties.Marty wrote:Volgende week weer een update en inclusief nieuwe trophies.
Een beter zicht op XP is wel mooi.
445that²NTGSruler wrote:Marty wrote:Volgende week weer een update en inclusief nieuwe trophies.
Urrgh 100% completion weer weg
447Dat had ik toevallig een tijdje geleden gedaan toen er een 5-jarige langskwam die wat wilden gamen maar Coffin Dodgers ondertussen ontgroeid wasNTGSruler wrote:En game opnieuw installeren...
448Completion % was de reden dat ik trophies beginnen negeren ben, het kan uw hobby verpesten. Gratis updates met nieuwe content zouden nooit een slechte zaak mogen zijn.Kolm wrote:that²NTGSruler wrote: Urrgh 100% completion weer weg
449Completion is ondertussen een deel van mijn hobby geworden. De gratis content is mooi meegenomen. Alleen was ik de game al lang geleden beu gespeeld. Toch ga ik hem weer installeren en proberen de gratis (want dat is het ook) trophies terug te behalen. Mss zelfs met wat hulp van de leden hier
450Ge wet dagge altij moogt roepen e ruler :-) get mij ook al veel geholpenNTGSruler wrote:Completion is ondertussen een deel van mijn hobby geworden. De gratis content is mooi meegenomen. Alleen was ik de game al lang geleden beu gespeeld. Toch ga ik hem weer installeren en proberen de gratis (want dat is het ook) trophies terug te behalen. Mss zelfs met wat hulp van de leden hier
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk