Re: PlayStation Plus

1428
Mafia 3: Heb ik, maar nog niet aan kunnen beginnen
Dead by daylight: Is misschien wel wat
Knowledge is power: ... playlink is niet mijn ding
Here they lie: Leuk dat we wat krijgen voor de VR! Was over deze al langer aan het twijfelen.
Bound by Flame: Heb ik al voor PS4
Serious Sam 3: BFE: Mja, misschien dat het wat is, niet zeker
Draw Slasher: Heb ik al
Space Hulk: Misschien, doet me denken aan iets wat ik vroeger op gameboy speelde, maar dan grafisch wat beter xD

Ik denk dat uiteindelijk vooral Here they lie interessant is voor mij. Op zich wel een goeie maand, alleen jammer dat ik teveel games koop en daardoor bijna de helft al heb :think:
Image

1430
Mafia 3 --> Heb ik ooit gekocht en direct spijt van gehad! Graphics trokken op niks, constant hetzelfde doen,... Jammer wel, maar zal het misschien nog eens proberen voor het verhaal
Dead By Daylight --> Lijkt met tof, zeker om met vrienden te spelen!
Here They Lie --> Nog niet veel gehoord van deze game! Maar ik ben wel te vinden voor een horrorgame op de VR
Image

1434
De volledige lijst:
Destiny 2 (PS4) => Zou vandaag al beschikbaar zijn, rest op 4 september
God of War III: Remastered (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Another World – 20th Anniversary Edition (PS3 + PS4/PS Vita)
QUBE Director’s Cut (PS3 + PS4)
Foul Play (PS Vita + PS4)
Sparkle 2 (PS Vita)

https://blog.eu.playstation.com/2018/08 ... september/

GOW3 heb ik al en destiny is echt een game waar ik totaal geen interesse in heb... Misschien zit er nog iets voor de PS3 of PSVita bij dat leuk is, maar namen komen me al niet bekend voor.
Image

1435
NTGSruler wrote:Marty is wat laat vandaag.
Voor september:

We krijgen Destiny 2.
En God of War III Remastered.

De rest wordt hier wel eens gepost..
Oeps :lol:

totaal vergeten. Was PES 2019 aan het spelen. Maar goed dat jullie er ook zijn :D
Image

1437
Destiny 2 --> Veel slechte dingen over gehoord en dan vooral een verschrikkelijke grind blijkbaar. Toch benieuwd om eens door de campaign te spelen
God Of War III: Remastered --> Blijft in mijn ogen de beste god of war die er gemaakt is! Heb er al zin in om hem nog eens te doen op ps4
Another World – 20th Anniversary Edition --> Al vele malen zien passeren, maar nooit gekocht! Leek me altijd zoiets met een rare besturing haha
QUBE Director’s Cut --> Was dacht ik een puzzelspel? Ben benieuwd!
Foul Play --> Ziet er mij wel iets grappig uit :p
Image

1438
Kolm wrote:GOW3 heb ik al en destiny is echt een game waar ik totaal geen interesse in heb... Misschien zit er nog iets voor de PS3 of PSVita bij dat leuk is, maar namen komen me al niet bekend voor.
Jij kent Another World niet?
BLASPHEMY! :)
Heb die liggen voor op de NES en de Sega
Image