Re: PlayStation Plus

1443
ShAmPi wrote:
Kolm wrote:GOW3 heb ik al en destiny is echt een game waar ik totaal geen interesse in heb... Misschien zit er nog iets voor de PS3 of PSVita bij dat leuk is, maar namen komen me al niet bekend voor.
Jij kent Another World niet?
BLASPHEMY! :)
Heb die liggen voor op de NES en de Sega
Nope, wat consoles betreft ben ik pas begonnen op de playstation 2 en later nog wel wat PS1 erbij bij een vriendin :saint:
Image

1444
Niets wat mijn aandacht trekt. GOW is uiteraard geweldig, maar wie heeft deze nu nog niet gespeeld? Recentere games zijn welkom. Sorry maar die aanbiedingen van tegenwoordig zijn echt mensen tevreden proberen te houden met oude koeien uit de gracht waarom betaal ik er nog voor om even online te gamen omdat die trophies verplicht zijn om de plat te halen vind dat niet kunnen en dan is het nog opgeslagen naar €60. Toch wel teleurgesteld Sony....

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1445
RoyVdW wrote:Niets wat mijn aandacht trekt. GOW is uiteraard geweldig, maar wie heeft deze nu nog niet gespeeld? Recentere games zijn welkom. Sorry maar die aanbiedingen van tegenwoordig zijn echt mensen tevreden proberen te houden met oude koeien uit de gracht waarom betaal ik er nog voor om even online te gamen omdat die trophies verplicht zijn om de plat te halen vind dat niet kunnen en dan is het nog opgeslagen naar €60. Toch wel teleurgesteld Sony....

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Aanwezig! Oops :-"
Image

1453
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Raar hoeveel mensen God of War nooit gespeeld hebben. Zijn er dan ook zoveel die nooit Uncharted gespeeld hebben?
Daar heb ik gelukkig alle games van gespeeld :p Zelfs op de vita.
Op The Lost Legacy na (backlog): same here ;)
Het is in mijn beleving dan ook niet te vergelijken: Uncharted is een veel toeganklijkere game dan GoW imo.
Image

1454
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:
Tjeefkeuh wrote:Raar hoeveel mensen God of War nooit gespeeld hebben. Zijn er dan ook zoveel die nooit Uncharted gespeeld hebben?
Daar heb ik gelukkig alle games van gespeeld :p Zelfs op de vita.
Op The Lost Legacy na (backlog): same here ;)
Het is in mijn beleving dan ook niet te vergelijken: Uncharted is een veel toeganklijkere game dan GoW imo.
Een paar jaar voor Uncharted was het wel de grote system seller voor Sony. In die zin zijn ze nog vergelijkbaar. De combat is ook redelijk simpel.

1455
Uncharted 4 ligt hier nog te wachten op mij. Had tijd terug de Uncharted Collection allemaal platinum gehaald en eventjes nood aan wat anders. Lost legacy moet ik nog eens op de kop zien tikken.

Wat ik wel niet gespeeld heb is The Last of Us. Vreemd genoeg heeft het mij nooit aangetrokken.
Image