Re: The SHAREfactory
166Doet me eraan denken dat ik ook nog even naar mijn filmpjes moet kijken, daar zat ook nog wat leuks met dieren tussen
Moderator: Leaderboard Group
I haven't killed a single animal in this videomet0t0 wrote:Haha, leuk filmpje De dieren waren ook duidelijk niet veilig voor jullie
I can't wait! Nog 1 dag en 1 uur te gaan... Staat al geïnstalleerd iig!met0t0 wrote:PES ziet er weer goed uit dit jaar
Mooie acties ook
Al lekker een paar potjes gespeeld. Moet wel zeggen als de CPU voor doel komt is het 9 van de 10 keer wel een doelpuntpaveman wrote:I can't wait! Nog 1 dag en 1 uur te gaan... Staat al geïnstalleerd iig!met0t0 wrote:PES ziet er weer goed uit dit jaar
Mooie acties ook
Haha! Maar vooral footie fan, hoor... De afgelopen jaren kan FIFA alleen met geen mogelijkheid aan PES tippen qua kwaliteit....NTGSruler wrote:@paveman: hehe hevige PES fan
Daar denk ik nu net andersom over :-Ppaveman wrote:Haha! Maar vooral footie fan, hoor... De afgelopen jaren kan FIFA alleen met geen mogelijkheid aan PES tippen qua kwaliteit....NTGSruler wrote:@paveman: hehe hevige PES fan
Haha, nee hoor, dat niet. Vandaar dat ik ook niet met sterche in discussie gaNTGSruler wrote:Zin om een discussie starten Paveman?
Return to “PlayStation Network Gaming”