Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8195
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Kleurenadvies bracht de gewenste verrassing mee, we zouden misschien voor donkergrijs gaan in een stukje van de living (we hebben heel veel ramen) :)
Dat hebben wij ook gedaan op de muur waar rechtstreeks zonlicht valt :)
En hoe bevalt dat? met0t0 twijfelt nog een beetje, vandaar mijn vraag :)

+++ Rustdag voor mijn benen, alle dagen heel ver fietsen of met een zware lading fietsen heeft zijn tol geëist :o

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8196
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Kleurenadvies bracht de gewenste verrassing mee, we zouden misschien voor donkergrijs gaan in een stukje van de living (we hebben heel veel ramen) :)
Dat hebben wij ook gedaan op de muur waar rechtstreeks zonlicht valt :)
En hoe bevalt dat? met0t0 twijfelt nog een beetje, vandaar mijn vraag :)

+++ Rustdag voor mijn benen, alle dagen heel ver fietsen of met een zware lading fietsen heeft zijn tol geëist :o
Zeer goed eigenlijk. Al onze muren zijn wit. Al hebben we het soort wit laten afhangen van hoeveel licht er op de specifieke muur schijnt. In onze keuken (wij hebben eigenlijk 1 heel grote open woonkamer met open keuken) is de muur tegenover het raam dan grijs. Dat geeft een aangenaam gevoel in de ruimte. Alles wit is net TE vind ik. We hebben parket en dat maakt alles natuurlijk wel direct veel 'warmer'.

Eerst hadden we een licht grijs genomen, omdat we schrik hadden om te donker te gaan. Maar eens je de muur dan hebt geverfd zie je amper verschil vanwege al dat licht ten opzichte van de witte muren. We hebben dan uiteindelijk donker grijs genomen en dat was perfect. Dan bekom je een muur die duidelijk anders is.

We hebben ook getwijfeld om 1 accent muur in rood te doen. Maar dat is zo riskant, dat het te hard gaat domineren.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8200
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Kleurenadvies bracht de gewenste verrassing mee, we zouden misschien voor donkergrijs gaan in een stukje van de living (we hebben heel veel ramen) :)
Dat hebben wij ook gedaan op de muur waar rechtstreeks zonlicht valt :)
En hoe bevalt dat? met0t0 twijfelt nog een beetje, vandaar mijn vraag :)

+++ Rustdag voor mijn benen, alle dagen heel ver fietsen of met een zware lading fietsen heeft zijn tol geëist :o
Zeer goed eigenlijk. Al onze muren zijn wit. Al hebben we het soort wit laten afhangen van hoeveel licht er op de specifieke muur schijnt. In onze keuken (wij hebben eigenlijk 1 heel grote open woonkamer met open keuken) is de muur tegenover het raam dan grijs. Dat geeft een aangenaam gevoel in de ruimte. Alles wit is net TE vind ik. We hebben parket en dat maakt alles natuurlijk wel direct veel 'warmer'.

Eerst hadden we een licht grijs genomen, omdat we schrik hadden om te donker te gaan. Maar eens je de muur dan hebt geverfd zie je amper verschil vanwege al dat licht ten opzichte van de witte muren. We hebben dan uiteindelijk donker grijs genomen en dat was perfect. Dan bekom je een muur die duidelijk anders is.

We hebben ook getwijfeld om 1 accent muur in rood te doen. Maar dat is zo riskant, dat het te hard gaat domineren.
Je maakt me nieuwsgierig! Zou ik (en misschien de rest) foto's mogen zien? Eventueel in pm?

++ Al wat meer duidelijkheid over verzekeringen, verhuizen is toch een heel gedoe :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8203
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Kleurenadvies bracht de gewenste verrassing mee, we zouden misschien voor donkergrijs gaan in een stukje van de living (we hebben heel veel ramen) :)
Dat hebben wij ook gedaan op de muur waar rechtstreeks zonlicht valt :)
En hoe bevalt dat? met0t0 twijfelt nog een beetje, vandaar mijn vraag :)

+++ Rustdag voor mijn benen, alle dagen heel ver fietsen of met een zware lading fietsen heeft zijn tol geëist :o
Zeer goed eigenlijk. Al onze muren zijn wit. Al hebben we het soort wit laten afhangen van hoeveel licht er op de specifieke muur schijnt. In onze keuken (wij hebben eigenlijk 1 heel grote open woonkamer met open keuken) is de muur tegenover het raam dan grijs. Dat geeft een aangenaam gevoel in de ruimte. Alles wit is net TE vind ik. We hebben parket en dat maakt alles natuurlijk wel direct veel 'warmer'.

Eerst hadden we een licht grijs genomen, omdat we schrik hadden om te donker te gaan. Maar eens je de muur dan hebt geverfd zie je amper verschil vanwege al dat licht ten opzichte van de witte muren. We hebben dan uiteindelijk donker grijs genomen en dat was perfect. Dan bekom je een muur die duidelijk anders is.

We hebben ook getwijfeld om 1 accent muur in rood te doen. Maar dat is zo riskant, dat het te hard gaat domineren.
Je maakt me nieuwsgierig! Zou ik (en misschien de rest) foto's mogen zien? Eventueel in pm?

++ Al wat meer duidelijkheid over verzekeringen, verhuizen is toch een heel gedoe :p
Ik heb een poging gewaagd om het op foto vast te leggen, maar dat lukt echt niet. Op foto ziet dat grijs er echt niet uit zoals met het blote oog.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8205
Sora_Lizard wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Morgen vertrek ik met een paar vrienden naar Nice!
Nice! :cool:
Oh nee, you did NOT =D

OT:
++++++ Nice was goed meegevallen...
------... maar wel heel weinig te beleven daar!
+++++ Eerste dag zijn we gewoon Nice gaan verkennen. We zijn oa eens gaan kijken op de Promenade Des Anglais of er nog een herdenking stond van de terreur aanslag enkele jaren geleden. Alles stond vol met tenten, dus niks van gezien.
+++++++ Dag 2 zijn we eens een bezoekje gaan brengen aan Monaco. De rit hebben we met de bus gemaakt aangezien deze blijkbaar heel mooi was (wat ook echt wel het geval was). Dit was toch wel een heel impressionante stad seg. We kwamen daar aan en we zagen direct een kleuterschooltje met daarnaast een garage waar ze enkel Lamborghini's verkochten. Daar zijn we naar het aquarium gaan kijken waar ze duizenden vissen hadden. Hierna een kijkje gaan nemen bij de auto collectie van de prins van Monaco! Had toch wel een collectie van minstens 60-70 voertuigen! Heb ook nog een Monte Carlo pet meegenomen om later te stoefen dat ik daar geweest ben haha :p
++++++/----- Dag 3 zijn we naar een bergstadje getrokken genaamd Eze. Dit was toch wel een beproeving :p Ik dacht op voorhand dat dit een tochtje ging zijn van 15 min. maar dit bleek toch een klim te zijn van rond de 2 km. Anderhalf uur hebben we erover gedaan om dan terecht te komen in stad waar niks te zien was. Nadat we de hele weg terug naar beneden gedaan hebben, zijn we maar even op het strand gaan liggen (jammer dat het een keien strand was).
+++++ Dag 4 hebben we gewoon wat door Nice gelopen. In de avond zijn we uitgegaan. Tjongejonge wat een avond... Eerst terecht gekomen in een Belgisch café. Aangezien alles in Nice gesloten is rond 00.00 uur, zijn we op zoek gegaan naar een andere plek. Opeens kwamen we 2 Amerikanen tegen die op roadtrip waren door Europa met hun ouders (waren 2 broers). Zijn we naar zo'n privébar geweest waar enkel euhm mannen waren ifyouknowwhatimean! Stonden de hele avond nog natuurdocumentaires op waar ik wel bang van had haha. Uiteindelijk zijn we met onze 2 Amerikaanse vrienden nog naar een andere nachtclub geweest. Aangezien 1 van die mannen een handicap had waardoor hij niet meer kon wandelen, mocht hij niet binnen van de bouncer. Na wat ruzie gemaakt te hebben, toch met zijn allen binnengeraakt. Was toch wel 1 van de meest bizarre avonden van mijn leven!
Image