Re: Trophy Leaderboards III

48
Daaaarrrrr istie dan!!!! :nerd:

De huidige versie is gebaseerd op een telling van 14 september j.l.

Even samenvattend:
- 2 mensen zijn een of meer levels gestegen, t.w.: fsterchele23 en paveman. Elk een level omhoog.
- 10 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koplopers van dienst zijn dit keer coolgamer en Roy met ieder 5. Verder zijn ijverig geweest: Marty (3), fsterchele23 (2), Elexus (1), Kolm (1), Ruler (1), paveman (1), Sanity penguin (1) en Sora (1). Allen samen goed voor 21 platinums. Geen record.

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Geen wijzigingen in de rangorde hier.

Platinums:
Roy loopt bij paveman vandaan waardoor paveman zijn eervolle bronzen medal moet inleveren.

Completion:
Daviduvel eist zijn 8e stek weer op en Marty zakt hierdoor een plekje. De strijd tussen Kolm en Ruler blijft erg spannend! Let wel, het gaat hier om een gouden medal. Ruler is iets gezakt en Kolm is gestegen, ze naderen elkaar. Dat levert misschien nog iets heel moois op.

Rarity:
Kleine terugblik: We beginnen met een unicum: Kolm en met0t0 staan tot op een honderdste procent, dus op 0,0001, precies gelijk! 2x zilver in dit geval. Normaal gesproken zou dan de bronzen medal vervallen, maar we zijn wel in voor een geintje, dus ook Marty een bronzen erbij (voor zo lang het duurt!)
Na een aanvankelijke winst van met0t0 in deze tweestrijd eiste verleden keer Kolm haar zilveren medal terug. Haar voorsprong lijkt te groeien.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

55
De huidige versie is gebaseerd op een telling van 19 oktober j.l.

Oplettende lezertjes hebben al gemerkt dat de lijsten aan het begin van het topic reeds zijn aangepast. :)

Even samenvattend:
De resultaten zijn wat dunnetjes deze keer. Gezamenlijk zijn we 2 levels gestegen en hebben we 13 platinums behaald.
- 2 mensen zijn een level gestegen, t.w.: Marty en Sanity penguin.
- 8 mensen hebben een of meer platinums gehaald. Koplopers van dienst zijn dit keer NTGSruler, paveman, RoyVdW en Sanity penguin met ieder 2 platinums. Verder zijn ijverig geweest: billie91 (1), daviduvel(1), fsterchele23 (1), gamerke1992 (1) en Marty (1).
Dit gaat niet de recordboeken halen..

Hierbij dan maar weer een overzicht en de inmiddels bekende lijstjes in de eerste posts.

Overall:
Mr.Wolf en gamerke zijn elk een plaatsje gestegen ten koste van respectievelijk Hybris en daviduvel.

Platinums:
Geen veranderingen in de volgorde. Wel vallen Marty en Kolm op door veel games onder handen te hebben en dat zou kunnen betekenen dat er volgende keer grotere stappen gemaakt worden.
Ook opvallend is dat coolgamer een andere hobby gevonden lijkt te hebben. Het gebeurt niet vaak dat hij platinumloos blijft.

Completion:
Geen verschuivingen hier. Wel twee mensen die staan te dringen om in de groene cijfertjes te komen: Sanity en daviduvel.
De strijd tussen Kolm en Ruler lijkt beslist in het voordeel van Ruler! Let wel, het gaat hier om een gouden medal. Ruler is gestegen tot boven de 86% en Kolm is gezakt tot onder de 85%. Wat heeft Kolm nog in petto?

Rarity:
Ook hier is Kolm verwikkeld in een hevig gevecht, nu om een zilveren medal. Met0t0 blijft haar fel op de huid zitten en gaat om slechts honderdsten van procenten!
Sora, divided en coolgamer zijn ieder een plaatsje gestegen met niets doen!!!!!! Sanity, Stany en ShAmPi zijn derhalve een plaatsje gezakt.

Zo, dat is ook weer gebeurd. Veel succes en vooral veel plezier met gamen!

Tot de volgende!
Grtz, Sora
Image

58
billie91 wrote:Hmm, volgens mij had ik ook een platinum gehaald (The Witcher 3), maar je noemt mij niet in het verhaal. :?
Excuses! :girl:
Jouw opmerking is terecht, ik heb een fout gemaakt bij het lezen van mijn eigen lijstjes. Het is inmiddels gecorrigeerd. :cool:
Image

59
paveman wrote:Zo'n korte en makkelijke platinum vond Sora de moeite niet om te noemen billie. :O
Waarschijnlijk, een halfuurtje en je hebt hem plat. Easy
Sora_Lizard wrote:
billie91 wrote:Hmm, volgens mij had ik ook een platinum gehaald (The Witcher 3), maar je noemt mij niet in het verhaal. :?
Excuses! :girl:
Jouw opmerking is terecht, ik heb een fout gemaakt bij het lezen van mijn eigen lijstjes. Het is inmiddels gecorrigeerd. :cool:
Topper!
Image