Stond al een tijdje niet eens echt meer in m'n backlog......Kolm wrote:Ook op PS3 en PS4 werd een diamond steeds lastiger doordat er minder en minder spelers waren. Maar het ging iets minder snel achteruit dan op de PS4. Ik heb hem ook maar 1 keer gehaald op PS4 en moest toen top 50 zijn geloof ik.paveman wrote:Precies. Het ironische is dat de trophy 'would've made sense' op PS3 en PS4, maar niet op Vita. De trophy zit alleen op de.... juist: Vita versie!! Echt een bizarre keus van Ubi in dit geval. Dat maakt de nasmaak van verder een fantastische game alsnog een beetje bitter.
Ik hield het inmiddels al een tijdje niet meer in de gaten, maar dankzij een mailtje van PSNProfiles (ik had ingesteld dat ik een mailtje zou krijgen bij een nieuw bericht) was ik er alsnog op tijd bij
Dit is wel een leuke om van je backlog te schrappen!
Re: Pronken met je Platinums
2329Gewoon de Singleplayer volgen. Redelijk wat collectibles. Waar je wel rekening moet mee houden zijn de zijmissies. Redelijk in het begin zijn er enkele zijmissies die als je ze niet meteen doet, verdwijnen van je map (bug/glitch). Als je daar geen rekening mee houdt kun je de platinum niet halen in die playthrough en moet je opnieuw beginnen. Voor de rest heeft de game véél "gestolen" van de Far Cry franchise. Open wereld, outposts, collectibles via extreme navigatie...Op realistische mode moet je zelf rekening houden met de wind, afstand... Goeie middelmatige game. Zeker niet negatief bedoeld, game is goed.paveman wrote:Congrats! Was dat een lastige plat?
2330#132 Danganronpa 2: Goodbye Despair
Op wat vervelend grinden na, wederom een leuke visual novel!
Op wat vervelend grinden na, wederom een leuke visual novel!
2334Platinum 244: Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age
De teller is net onder de 100 uur gestopt (99 uur en 32 minuten)
De teller is net onder de 100 uur gestopt (99 uur en 32 minuten)
2336# 34: The Witcher 3 Wild Hunt
Moet zeggen dat dit wel de platinum trophy is waar ik het meest trots op ben op de PS4. Heb er enkele jaren voor uit getrokken, maar nu is ie binnen.
Moet zeggen dat dit wel de platinum trophy is waar ik het meest trots op ben op de PS4. Heb er enkele jaren voor uit getrokken, maar nu is ie binnen.
2337Mooie billie! Congrats!
(Nog zo eentje die ik ook nog op backlog heb te staan..... )
2338Na ongeveer 400 a 500 uur heb je hem plat, mits je natuurlijk niet laat afleiden en ook echt op de trophy's gaat jagen.paveman wrote:Mooie billie! Congrats!
2339Zotn plat Billie. Zou ik toch niet zien zitten xdbillie91 wrote:# 34: The Witcher 3 Wild Hunt
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk