Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8221
Elexus wrote:-- dat moment wanneer ineens de bel int appartement gaat maar je niemand verwacht en je na het verschieten dan maar besluit om te doen alsof niemand thuis is. :') Ja op spontaan bezoek komen, moet ge niet doen bij mij hahaha.
-- de bel was superluid waardoor ik een mini heart attack kreeg
Ik dacht al 'ze zou toch thuis moeten zijn'.... Volgende keer zal ik even een berichtje doen! Excuses voor de mini heart attack!

:P :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8224
paveman wrote:
Elexus wrote:-- dat moment wanneer ineens de bel int appartement gaat maar je niemand verwacht en je na het verschieten dan maar besluit om te doen alsof niemand thuis is. :') Ja op spontaan bezoek komen, moet ge niet doen bij mij hahaha.
-- de bel was superluid waardoor ik een mini heart attack kreeg
Ik dacht al 'ze zou toch thuis moeten zijn'.... Volgende keer zal ik even een berichtje doen! Excuses voor de mini heart attack!

:P :lol:
stalkerrrrr....

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8229
Elexus wrote:
gamerke1992 wrote:
Elexus wrote:+++ sinds donderdag een huisgenoot erbij, Pitou de 13 jarige kater. : love:
Oh leuk, veel plezier samen :)

En van waar komt de kat? Een kennis, asiel?
Geadopteerd uit het asiel idd. :D
En is uw andere kat daar blij mee? Liggen ze tegen elkaar? Wel super dat je uit het asiel adopteert en dan nog een ouder diertje dat moeilijker te adopteren is voor een asiel, chapeau :)

+++ De keuken al een klein beetje ingericht, het voelt al helemaal echt :)
--- Wel nog zot veel schilderwerk :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8233
Kolm wrote:+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag! :party:
+++ Heerlijk weer vandaag! : sun:
--- Op het werk wel een beetje een stressweek gehad tot nu toe
+++ Maar deze ochtend eindelijk een succesvolle productierelease!
Nog van harte dan.... of was het alvast uit eten voor verjaardag...?
gamerke1992 wrote:+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht :)
+++ Toffe game
--- Ik heb echt nog 6 ongeopende games liggen en binnenkort komt Red Dead Redemption 2 ook nog eens binnen
+++ Dagje vrij
Ik zou echt superblij zijn als er nog maar 6 ongeopende games op me zouden liggen te wachten..... :think:
Note to self: meer digitale i.p.v. fysieke games kopen, volgens mezelf wordt ik dan echt superblij! :silly: :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8235
paveman wrote:
Kolm wrote:+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag! :party:
+++ Heerlijk weer vandaag! : sun:
--- Op het werk wel een beetje een stressweek gehad tot nu toe
+++ Maar deze ochtend eindelijk een succesvolle productierelease!
Nog van harte dan.... of was het alvast uit eten voor verjaardag...?
gamerke1992 wrote:+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht
+++ Toffe game
--- Ik heb echt nog 6 ongeopende games liggen en binnenkort komt Red Dead Redemption 2 ook nog eens binnen
+++ Dagje vrij
Ik zou echt superblij zijn als er nog maar 6 ongeopende games op me zouden liggen te wachten.....
Note to self: meer digitale i.p.v. fysieke games kopen, volgens mezelf wordt ik dan echt superblij! :silly: :think:

Dat ik nog zoveel games heb liggen is zeker een + waard ja :p Dat ik geen tijd heb om ze te spelen en toch nog nieuwe games blijf kopen is een - :-"
Image
cron