Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8236
paveman wrote:
Kolm wrote:+++ Gezellig uiteten op terras voor verjaardag! : party:
+++ Heerlijk weer vandaag! : sun:
--- Op het werk wel een beetje een stressweek gehad tot nu toe
+++ Maar deze ochtend eindelijk een succesvolle productierelease!
Nog van harte dan.... of was het alvast uit eten voor verjaardag...?
Het was inderdaad uit eten voor iemand anders zijn verjaardag, dit had een subtiele hint moeten zijn :lol:
paveman wrote:
gamerke1992 wrote:+++ Impulsief door vriend spiderman gekocht : )
+++ Toffe game
--- Ik heb echt nog 6 ongeopende games liggen en binnenkort komt Red Dead Redemption 2 ook nog eens binnen
+++ Dagje vrij
Ik zou echt superblij zijn als er nog maar 6 ongeopende games op me zouden liggen te wachten..... : think:
Note to self: meer digitale i.p.v. fysieke games kopen, volgens mezelf wordt ik dan echt superblij! : silly: : think:
Ik heb geen last van ongeopende games die op me liggen te wachten... wel van geopende games die wachten om gespeeld te worden :q:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8237
---- Duke Nukem 3D Megaton edition. Ooit gratis gekregen bij PS+ en spijt dat ik die ooit begonnen ben. Wel vastberaden die nu voor eens en altijd op 100% te zetten en completion omhoog te helpen. Spijtig genoeg kreeg ik deze middag er een zeeziek gevoel van terwijl ik de game aant spelen was. En dit was niet de eerste keer bij deze game. Dit wordt nog moeilijk.. :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8238
+++ Online trophies van Strange Brigade gehaald met dank aan Marty! :cool:
--- Completion is door starten van nieuwe game wel weer gezakt :p

---Far Cry 2 trophy voor alle cellular tower assassination missions popte niet na completen laatste missie.
Blijkbaar is het bericht 'mission complete' niet voldoende en moet je goed opletten dat je target echt dood is, dat jij degene bent die hem doodt en dat je ook diamonds (=geld) krijgt.
Je hebt ook al die diamonds nodig omdat er een trophy is om alle diamonds van missies en collectibles te halen in 1 run en die van deze missies zijn dus missable. Savefile van eergisteren geladen en laatste 3 opnieuw gedaan, maar nog geen trophy.
Savefile daarvoor is van net voor laatste missie in het noorden. Lijkt er dus op dat ik het hele zuiden opnieuw mag doen... Als het alleen die assassination missies waren, dan was het niks, maar ik was tegelijk ook collectibles aant verzamelen en zat daar redelijk naar het einde. Zal er toch zo'n 80-100 opnieuw mogen doen dus.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8240
paveman wrote:Pfff! Net of had je nog niet genoeg tijd in FC2 zitten.... :|
Succes met alsnog de trophy halen..... :cool:
Thanks! Ondertussen ben ik opnieuw ver genoeg in het zuiden geraakt om free roam volledig te unlocken. Heeft met wel 4-5u gekost. Die laatste missie is eigenlijk een opeenvolging van missies en objectives waar je van hot naar her en terug gestuurd wordt. Ik ga nu ook eerst de convoy missies doen die wapens unlocken. Blijkbaar kan je die ook failen waardoor je een trophy niet krijgt en de trophy om alle wapens te unlocken niet meer kan halen. Als ik het goed zag, had ik dat in het noorden wel allemaal goed gedaan. De assassination missies en alle andere dingen zijn in het noorden wel goed gegaan want ik had het goede aantal diamonds.
De trophy o; de laatste buddies in het zuiden te verzamelen had ik al. In principe hoef ik dat niet opnieuw te doen. Alleen heb ik die buddies nodig om main missies te subverten, dan gaan die buddies je ook helpen. Probleem is alleen dat die buddies nogal een death wish hebben en dat je ze maar 2-3 keer kan reviven voor ze echt weg zijn. Dus die buddies ga ik waarschijnlijk wel opnieuw verzamelen dat ik daar veilig zit.

Dit is echt een platinum die een hoop planning en opvolging vraagt! Op zich is het niet moeilijk, maar je kan zo makkelijk iets missen :(

--- Stress dag op het werk
+++ Lijkt er wel op dat alles wel goed gaat komen

Edit:
+++ Convoy missions zijn gelukt en alle wapens zijn vrijgespeeld in de store! :jip:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8241
+++ Pantheon Edition van AC Odyssey is aangekomen!
??? De doos was enorm, ik dacht dat de figurine 1/3de tot de helft kleiner ging zijn :O :O
--- Arme UPS'er, de lift was net stuk toen hij kwam dus heeft ie 8 verdiepingen de trap gedaan met die doos :shhhh:
+++ Al even kort kunnen spelen, zal weer lastig worden om de controller neer te leggen te komende tijd! :saint:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8245
Sora_Lizard wrote:
W.O.L.F. wrote:+/- Ben meer thuis dan dat ik thuis ben...
:D Oplossing: ga verhuizen!
Wat denk je dat ik bedoelde? :p
We zijn aan het verhuizen eh :p

--- Midden in de verhuis ziek vallen:(
--- Ipv schilderen, kuisen, retoucheren, inpakken en uitpakken bestaan mijn activiteiten vandaag uit: zakdoek nemen, neus snuiten of niezen, zakdoen ik de vuilbak. Maar ik moet wel zeggen dat ik er goed on ben aan het worden :p
cron