Re: Je laatste aankoop (geen games)

1518
De bovenste dingen zijn puntenslijpers van Lego. ^^

Het onderste zwarte ding is een behuizing voor een losse HD. Na een 2TB in de PS4 Pro te hebben ingebouwd heb ik dus een 1TB HD over. Door deze in een behuizing te steken met USB 3.0 kan ik deze schijf weer gebruiken, hetzij als extra voor de PC maar ook als externe HD bij de PS4. Niet voor beide tegelijk geschikt daar ze anders geformatteerd worden.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1522
Sora_Lizard wrote:Mooie aanschaf gamerke! :cool:

Overigens zal de switch je internet niet sneller maken dan de input is.
==> input internet 300 Mbps >> output internet binnen jouw netwerk maximaal 300 Mbps.
Daar heb je gelijk in :) Ik had ook een andere iets goedkopere gezien, maar blijkbaar verloor die toch veel snelheid en kregen mensen in de test maar rond de 85 mbps. Ik hoop dat deze gewoon het internet kan doorgeven zonder al te veel vertraging.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1524
gamerke1992 wrote:
Sora_Lizard wrote:Mooie aanschaf gamerke! :cool:

Overigens zal de switch je internet niet sneller maken dan de input is.
==> input internet 300 Mbps >> output internet binnen jouw netwerk maximaal 300 Mbps.
Daar heb je gelijk in :) Ik had ook een andere iets goedkopere gezien, maar blijkbaar verloor die toch veel snelheid en kregen mensen in de test maar rond de 85 mbps. Ik hoop dat deze gewoon het internet kan doorgeven zonder al te veel vertraging.
Ik heb een heel goedkope switch hier boven op zolder. Van beneden loopt er een kabel van 30m door het huis naar de switch. Ons maximum is 200 Mbps, ik haal hier boven vaak 185-190, dus dat is helemaal geen probleem :)