Re: Pronken met je Platinums

2326
Kolm wrote:
paveman wrote:Precies. Het ironische is dat de trophy 'would've made sense' op PS3 en PS4, maar niet op Vita. De trophy zit alleen op de.... juist: Vita versie!! Echt een bizarre keus van Ubi in dit geval. Dat maakt de nasmaak van verder een fantastische game alsnog een beetje bitter.

Ik hield het inmiddels al een tijdje niet meer in de gaten, maar dankzij een mailtje van PSNProfiles (ik had ingesteld dat ik een mailtje zou krijgen bij een nieuw bericht) was ik er alsnog op tijd bij :D
Ook op PS3 en PS4 werd een diamond steeds lastiger doordat er minder en minder spelers waren. Maar het ging iets minder snel achteruit dan op de PS4. Ik heb hem ook maar 1 keer gehaald op PS4 en moest toen top 50 zijn geloof ik.
Dit is wel een leuke om van je backlog te schrappen! :lol:
Stond al een tijdje niet eens echt meer in m'n backlog...... :shh:
Image

2329
paveman wrote:Congrats! Was dat een lastige plat?
Gewoon de Singleplayer volgen. Redelijk wat collectibles. Waar je wel rekening moet mee houden zijn de zijmissies. Redelijk in het begin zijn er enkele zijmissies die als je ze niet meteen doet, verdwijnen van je map (bug/glitch). Als je daar geen rekening mee houdt kun je de platinum niet halen in die playthrough en moet je opnieuw beginnen. Voor de rest heeft de game véél "gestolen" van de Far Cry franchise. Open wereld, outposts, collectibles via extreme navigatie...Op realistische mode moet je zelf rekening houden met de wind, afstand... Goeie middelmatige game. Zeker niet negatief bedoeld, game is goed.
Image

2339
billie91 wrote:# 34: The Witcher 3 Wild Hunt

Moet zeggen dat dit wel de platinum trophy is waar ik het meest trots op ben op de PS4. Heb er enkele jaren voor uit getrokken, maar nu is ie binnen. :D
Zotn plat Billie. Zou ik toch niet zien zitten xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image