Re: Pronken met je Platinums

2341
fsterchele23 wrote:
billie91 wrote:# 34: The Witcher 3 Wild Hunt

Moet zeggen dat dit wel de platinum trophy is waar ik het meest trots op ben op de PS4. Heb er enkele jaren voor uit getrokken, maar nu is ie binnen. :D
Zotn plat Billie. Zou ik toch niet zien zitten xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
OMGWTFBBQ BILLIE :O :eek: :silly: :P

PROFICIAT!!!
Image

2344
NTGSruler wrote:Prachtig gedaan hoor Billie!! Al de rest ook natuurlijk.

@Billie: de trophy guide spreekt over 150u. Toch een klein beetje van het pad afgeweken? :P Je hebt zeker waarde van je game gehad!
Dat deed me beetje denken aan Sora met Skyrim. Hij had ook 400-500u voor platinum :dizzy:
Zelf had ik iets van 80u voor platinum en nog wat extra voor DLC.
Image

2346
Thanks, nou is het halen van de platinum voor die game niet direct zo'n uitdaging, maar vooral tijdrovend. Je zult de game zeker twee keer moeten spelen en dan ben je al gauw 300 uur verder. Er zaten in elk geval twee trophies tussen die gewoon ontzettend omslachtig waren om te halen. Je moest 10 mensen laten sterven door ze van een klif af te duwen met Aard en je moest 50 mensen doden via een headshot met een kruisboog. Heb deze trophies willen halen zonder walktrough, maar uiteindelijk moest ik wel ff op YouTube kijken hoe het nou moest.
Image

2347
billie91 wrote:Thanks, nou is het halen van de platinum voor die game niet direct zo'n uitdaging, maar vooral tijdrovend. Je zult de game zeker twee keer moeten spelen en dan ben je al gauw 300 uur verder. Er zaten in elk geval twee trophies tussen die gewoon ontzettend omslachtig waren om te halen. Je moest 10 mensen laten sterven door ze van een klif af te duwen met Aard en je moest 50 mensen doden via een headshot met een kruisboog. Heb deze trophies willen halen zonder walktrough, maar uiteindelijk moest ik wel ff op YouTube kijken hoe het nou moest.

Prachtige platinum. Geniet ervan. Dik verdiend. :Tp:
Image