Dat domein is inderdaad legit, dus geen phishing!
Maar altijd goed op blijven letten...
Re: PlayStation Plus
1487Ik ben al lid van plus sinds 2007 en heb nog nooit iets van een aanbieding gehad. En ja ik heb het aangevinkt dat ik mails van sony wil ontvangen
1489Ben al jaren PS Plus lid, maar heb niks gekregen van Sony. Heb geen idee hoe dit precies zit.
1490Bizar...
Ik zal hieronder de mail plakken die ik kreeg. Wordt het in schijven uitgestuurd misschien?
Ik zal hieronder de mail plakken die ik kreeg. Wordt het in schijven uitgestuurd misschien?
Geen idee wat de norm zou zijn om in aanmerking te komen? Ik heb wel al lang Netflix al lijkt mij dat een raar criterium want het zou dan net moeten gelden voor wie dit nog niet heeft om hen te overtuigen3 maanden Netflix cadeau
Je kunt je cadeau tot en met 31 oktober 2018 verzilveren*
We zijn heel blij dat je lid bent van PlayStation®Plus. Als bedankje willen we je graag een cadeau geven, zodat je je nooit hoeft te vervelen als je niet aan het gamen bent.
Geniet drie maanden lang van de beste films en tv-series zonder extra kosten. En maak je geen zorgen: je kunt deze code ook verzilveren als je al een Netflix-abonnement hebt. Dit mag je niet laten liggen.
Zo verzilver je je cadeau
1. Klik op de knop hieronder en bevestig je e-mailadres. Je ontvangt dan een persoonlijke tegoedboncode.
2. Wissel je code in en geniet drie maanden lang van Netflix zonder extra kosten
1491Voor diegene dat de mail ontvangen hebben en toch niet in aanmerking komen, zal een oplossing komen. Er zou binnen een paar dagen een nieuwe mail volgen.
1493Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
1494Dat kan je makkelijk nakijken in je account settings en deactiveren indien het automatisch verlengd zou worden.RoyVdW wrote:Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
1496Waar? Is dat waar je PS+ ook kan aanpassen?gamerke1992 wrote:Dat kan je makkelijk nakijken in je account settings en deactiveren indien het automatisch verlengd zou worden.RoyVdW wrote:Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1497Neen in je Netflix account Gewoon naar de site gaan en account setting.RoyVdW wrote:Waar? Is dat waar je PS+ ook kan aanpassen?gamerke1992 wrote:Dat kan je makkelijk nakijken in je account settings en deactiveren indien het automatisch verlengd zou worden.RoyVdW wrote:Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1498Ok klinkt logisch bedankt
Probleem. Heb een nieuwe mail aangehad waar die 'claim' knop instaat, maar zie nergens een code om op het volgende scherm in te geven?
Probleem. Heb een nieuwe mail aangehad waar die 'claim' knop instaat, maar zie nergens een code om op het volgende scherm in te geven?
1499Dat had ik ook vreemd genoeg. Maar na 3 keer die knop opnieuw aan te klikken kwam ik plots op de website van Netflix terecht en stond er al een code ingevuld. Daarna was het meteen gelukt.RoyVdW wrote:Ok klinkt logisch bedankt
1500Dat ook getest en nu werkt het wel echt raar mercigamerke1992 wrote:Dat had ik ook vreemd genoeg. Maar na 3 keer die knop opnieuw aan te klikken kwam ik plots op de website van Netflix terecht en stond er al een code ingevuld. Daarna was het meteen gelukt.RoyVdW wrote:Ok klinkt logisch bedankt
Laatste vraag. Is het mogelijk om nu meteen al op te zeggen? Loopt je cadeau periode dan gwn af o stopt alles ineens of loopt enkel deze maand af?