Re: PlayStation Plus

1490
Bizar...
Ik zal hieronder de mail plakken die ik kreeg. Wordt het in schijven uitgestuurd misschien?
3 maanden Netflix cadeau

Je kunt je cadeau tot en met 31 oktober 2018 verzilveren*
We zijn heel blij dat je lid bent van PlayStation®Plus. Als bedankje willen we je graag een cadeau geven, zodat je je nooit hoeft te vervelen als je niet aan het gamen bent.
Geniet drie maanden lang van de beste films en tv-series zonder extra kosten. En maak je geen zorgen: je kunt deze code ook verzilveren als je al een Netflix-abonnement hebt. Dit mag je niet laten liggen.
Zo verzilver je je cadeau

1. Klik op de knop hieronder en bevestig je e-mailadres. Je ontvangt dan een persoonlijke tegoedboncode.
2. Wissel je code in en geniet drie maanden lang van Netflix zonder extra kosten
Geen idee wat de norm zou zijn om in aanmerking te komen? Ik heb wel al lang Netflix al lijkt mij dat een raar criterium want het zou dan net moeten gelden voor wie dit nog niet heeft om hen te overtuigen :D
Image

1494
RoyVdW wrote:Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
Dat kan je makkelijk nakijken in je account settings en deactiveren indien het automatisch verlengd zou worden.
Image

1496
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Dus die mail is officieel? Goed dan ge ik die wel nemen gratis 3 maanden Netflix wie is daar op tegen? Hopelijk stop dit automatisch en is het geen stilzwijgende verlenging of rekening moeten houden met een opzeg.
Dat kan je makkelijk nakijken in je account settings en deactiveren indien het automatisch verlengd zou worden.
Waar? Is dat waar je PS+ ook kan aanpassen?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

1497
RoyVdW wrote:
gamerke1992 wrote:
Waar? Is dat waar je PS+ ook kan aanpassen?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Neen in je Netflix account ;) Gewoon naar de site gaan en account setting.
Image

1499
RoyVdW wrote:Ok klinkt logisch bedankt ;)

Probleem. Heb een nieuwe mail aangehad waar die 'claim' knop instaat, maar zie nergens een code om op het volgende scherm in te geven?
Dat had ik ook vreemd genoeg. Maar na 3 keer die knop opnieuw aan te klikken kwam ik plots op de website van Netflix terecht en stond er al een code ingevuld. Daarna was het meteen gelukt.
Image

1500
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Ok klinkt logisch bedankt ;)

Probleem. Heb een nieuwe mail aangehad waar die 'claim' knop instaat, maar zie nergens een code om op het volgende scherm in te geven?
Dat had ik ook vreemd genoeg. Maar na 3 keer die knop opnieuw aan te klikken kwam ik plots op de website van Netflix terecht en stond er al een code ingevuld. Daarna was het meteen gelukt.
Dat ook getest en nu werkt het wel echt raar merci :relief: :L: ;)
Laatste vraag. Is het mogelijk om nu meteen al op te zeggen? Loopt je cadeau periode dan gwn af o stopt alles ineens of loopt enkel deze maand af?
Image