Re: Trophy Leaderboards III

61
Marty wrote:Totaal hebben we 13 platinums behaald :lol:
*kuch* *kuch* Marty heeft er ook een *kuch* *kuch* :relief:
Het klopt dat jij er ook een gehaald hebt maar ... de telling is verricht op 19 oktober https://www.pressxtorevive.com/forum/po ... 70#pr69119 en jouw laatste platinum (nr. 245) stamt van 21 oktober. Deze wordt de volgende keer meegeteld. :)

Ik begin mijn samenvatting overigens met een vermelding van deze datum. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

62
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:Totaal hebben we 13 platinums behaald :lol:
Het klopt dat jij er ook een gehaald hebt maar ... de telling is verricht op 19 oktober https://www.pressxtorevive.com/forum/po ... 70#pr69119 en jouw laatste platinum (nr. 245) stamt van 21 oktober. Deze wordt de volgende keer meegeteld. :)

Dat klopt. Maar mijn platinum (nr. 244) van Dragon Quest XI is van 8 oktober en de telling daar voor was ergens in september ;)
Image

63
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:
Marty wrote:Totaal hebben we 13 platinums behaald : lol:

Dat klopt. Maar mijn platinum (nr. 244) van Dragon Quest XI is van 8 oktober en de telling daar voor was ergens in september ;)
Image

Op 14 september had je inderdaad 243 platinums.

Oeps, ik heb er wel een zooitje van gemaakt deze keer blijkbaar. Nogmaals excuses. De correcties zijn doorgevoerd. :girl:

Overigens is het wel fijn om te constateren dat jullie de samenvattingen blijkbaar echt lezen. Geweldig.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

64
Voorlopig eventjes genoeg van trophyhunten. Ttz: ik kan de laatste tijd mij niet meer focussen op dezelfde game wegens te veel onderbrekingen waardoor ik uit de gameplay, verhaal of motivatie om verder te doen wordt gehaald. Wreed ambetant. Dus nu maar COD WW2 sessies waar ik enorm plezier aan beleef. Gewoon chill gamen.

Bedankt voor de update terug Frans! Missen doen we allemaal eens, dus no biggie!!
Image

66
Sora_Lizard wrote:
Image

Op 14 september had je inderdaad 243 platinums.

Oeps, ik heb er wel een zooitje van gemaakt deze keer blijkbaar. Nogmaals excuses. De correcties zijn doorgevoerd. :girl:

Overigens is het wel fijn om te constateren dat jullie de samenvattingen blijkbaar echt lezen. Geweldig.
Dat is het leukste gedeelte van de leaderboards. :cool:
Image

69
Marty wrote:Coolgamer is trouwens ook al meer dan een maand niet meer online geweest op de PS4
En sinds 31 augustus ook niet meer ingelogd op het forum en laatste trophy op 30 augustus :?

Hij speelde wel vaker wat op andere consoles, maar meestal was dat maar even.
Image

74
billie91 wrote:En dan kom ik er aan kakken met een completion van 46,2%. ;( :D Echt, sommige games heb ik 1 keer opgestart en daarna nooit meer aangeraakt. Maar ja, die tellen ook vrolijk mee in de lijst jammer genoeg.
Zo gaat het bij mij jammer genoeg ook. Meestal probeer ik zoveel mogelijk uit een game te halen, al hoeft dat niet te betekenen dat ik voor de platinum ga. Sommige games zijn echter maar 1 keer opgestart toen er vrienden langskwamen ofzo. In die situaties speel ik nu gewoon op een tijdelijk account, dan kan ik later nog beslissen of ik de games zelf ga spelen :-"

75
met0t0 wrote:
billie91 wrote:En dan kom ik er aan kakken met een completion van 46,2%. ;( :D Echt, sommige games heb ik 1 keer opgestart en daarna nooit meer aangeraakt. Maar ja, die tellen ook vrolijk mee in de lijst jammer genoeg.
Zo gaat het bij mij jammer genoeg ook. Meestal probeer ik zoveel mogelijk uit een game te halen, al hoeft dat niet te betekenen dat ik voor de platinum ga. Sommige games zijn echter maar 1 keer opgestart toen er vrienden langskwamen ofzo. In die situaties speel ik nu gewoon op een tijdelijk account, dan kan ik later nog beslissen of ik de games zelf ga spelen :-"
Same here, heren. Dat was ook de reden dat ik voorheen een heel aantal games (allemaal 1/2%) op hidden had staan. Ook best wel veel PSPlus games die ik 1x gespeeld heb en verder nooit aangeraakt. Van mij mogen ze nog eens de optie geven om games waarvan je 1/2 trophies hebt gehaald uit je lijst te verwijderen...

Inmiddels gebruik ik hier idd ook m'n US account voor (als ik al eens aan dit soort games toe kom)
Image