bedoel je F1 Frans ?Sora_Lizard wrote:+++ Wat een race!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
8267+++ weekje verlof vanaf vandaag
++ net naar de winkel geweest en mijn frigo/diepvries is stocked! Er kan bijna niks meer bij.
++ we maken er een fijn lees/game/serie verlofje van
++ in het gezelschap van mijn twee haarballen natuurlijk
++ soms is het echt hilarisch op het werk en zitten we er allemaal met de slappe lach
+/- best wel zin in Red Dead Redemption II maar ik heb toch maar besloten eerst aan de backlog te werken
++ net naar de winkel geweest en mijn frigo/diepvries is stocked! Er kan bijna niks meer bij.
++ we maken er een fijn lees/game/serie verlofje van
++ in het gezelschap van mijn twee haarballen natuurlijk
++ soms is het echt hilarisch op het werk en zitten we er allemaal met de slappe lach
+/- best wel zin in Red Dead Redemption II maar ik heb toch maar besloten eerst aan de backlog te werken
8268Inderdaad. Misschien wel de mooiste race van dit seizoen.Gamefreak wrote:bedoel je F1 Frans ?Sora_Lizard wrote:+++ Wat een race!
8269+++++ Eindelijk vakantie!
------------ Na de vakantie een week lang elke dag examen
8270Klinkt als niet echt vakantie...Mr.Wolf wrote:+++++ Eindelijk vakantie!
+++ Vorig weekend eindelijk de platinum in Far Cry 2 gehaald en daarmee ook trophy 10.000
--- De avond ervoor nog een kleine zenuwinzinking gehad toen een bepaalde missie glitched omdat mijn contactpersoon na interactie volledig bevroor.
+++ Gelukkig na een halfuur toch een manier gevonden om erlangs te komen!
--- Al de hele dag barstende hoofdpijn
--- Komt uit mijn nek/schouders die vastzitten doordat gisterenavond in de zetel in slaap ben gevallen
8272Ik hoop dat het bij even blijft en dat het snel weer goed komtElexus wrote:----- alles loopt hier even compleet fout
8273----- wasmachine stuk hoera. Hopelijk kunnen ze nog komen voor verlengd weekend ma dat is een grote illusie denk ik dan...
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
8274+++ Eens een weekje verlof
---- Daarna wel examens
---- Daarna wel examens
8275Ik hoop dat alles weer goed is gekomen....?Elexus wrote:----- alles loopt hier even compleet fout
8276Goh, bepaalde dingen hebben zich opgelost maar wanneer 1 familielid uit het ziekenhuis mocht gaan, moest een andere er weer inpaveman wrote:Ik hoop dat alles weer goed is gekomen....?Elexus wrote:----- alles loopt hier even compleet fout
8277Hè bah! Beterschap voor de familieleden gewenst!
8278+++ voor de eerste keer eens een escape room gedaan
+++ we zijn er uit geraakt en dat binnen de tijd
+++ was blijkbaar de moeilijkste dat ze hadden en dat merkte ik wel
+++ een hele week verlof, zalig
+++ we zijn er uit geraakt en dat binnen de tijd
+++ was blijkbaar de moeilijkste dat ze hadden en dat merkte ik wel
+++ een hele week verlof, zalig
8279++++++ Vanavond naar de halloween night in de kinepolis! Van half 9 tot bijna 3 in de nacht (of ochtend)
++/-- Sommige van mijn vakken verlopen goed, maar anderen dan weer minder. Programmeren blijft toch wel moeilijk :/
++/-- Sommige van mijn vakken verlopen goed, maar anderen dan weer minder. Programmeren blijft toch wel moeilijk :/
8280Wat krijg je precies van programmeren?Mr.Wolf wrote:++++++ Vanavond naar de halloween night in de kinepolis! Van half 9 tot bijna 3 in de nacht (of ochtend)