Volgens mij loopt je gratis periode dan gewoon door Dat is toch in ieder geval het geval indien je 1 maand gratis hebt. Anders moet je in je agenda in de laatste maand een herinnering zetten dat je moet cancellen? Dan ben je zeker.RoyVdW wrote:Dat ook getest en nu werkt het wel echt raar mercigamerke1992 wrote:Dat had ik ook vreemd genoeg. Maar na 3 keer die knop opnieuw aan te klikken kwam ik plots op de website van Netflix terecht en stond er al een code ingevuld. Daarna was het meteen gelukt.RoyVdW wrote:Ok klinkt logisch bedankt
Probleem. Heb een nieuwe mail aangehad waar die 'claim' knop instaat, maar zie nergens een code om op het volgende scherm in te geven?
Laatste vraag. Is het mogelijk om nu meteen al op te zeggen? Loopt je cadeau periode dan gwn af o stopt alles ineens of loopt enkel deze maand af?
Re: PlayStation Plus
1502Heb het zelf nogmaals geprobeerd, maar nog steeds niets. Kansloze kutactie van Sony.
1503Ben benieuwd of dit klopt. Er zou een tweet zijn geweest dat Sega bevestigde dat Yakuza idd een ps+ game is voor november. Maar dat zullen we morgen wel zeker weten. Ik ga niet optijd online zijn morgen avond om de games te onthullen dus jullie hebben mijn toestemming om ze te posten morgen
1506Ja, dus als het geen Bulletstorm en Yakuza zijn dan weten we dat voor de volgende keer en dan wordt het gewoon wachten tot ik ze postSanity penguin wrote:Ai Marty, je weet toch dat het fout loopt als jij het niet doet?
1507Nog geen nieuws over de psplus games, maar vandaag starten ook de psplus double discounts, loopt tot 21 november.
https://blog.eu.playstation.com/2018/10 ... n-store-3/
https://blog.eu.playstation.com/2018/10 ... n-store-3/
1508Plus games:
Yakuza Kiwami (PS4)
Bulletstorm: Full Clip Edition (PS4)
Jackbox Party Pack 2 (PS3)
Arkedo Series (PS3)
Burly Men At Sea (PS Vita + PS4)
Roundabout (PS Vita + PS4)
Bedankt voor het niet posten anders hadden we waarschijnlijk crap games gekregen voor PS4
Yakuza Kiwami (PS4)
Bulletstorm: Full Clip Edition (PS4)
Jackbox Party Pack 2 (PS3)
Arkedo Series (PS3)
Burly Men At Sea (PS Vita + PS4)
Roundabout (PS Vita + PS4)
Bedankt voor het niet posten anders hadden we waarschijnlijk crap games gekregen voor PS4
1509Hmm, jammer genoeg niks gekregen i.v.m. de Netflix-actie
Nieuwe PS+ games zijn wel de moeite
Nieuwe PS+ games zijn wel de moeite
1510Niet echt PS+ related maar kom.
Iemand die interesse heeft in de Black Friday sales? Staan leuke games tss!
Iemand die interesse heeft in de Black Friday sales? Staan leuke games tss!
1511Hmm, ik ben best geïnteresseerd in detroit en spider man, maar ik denk dat ik voor detroit ga.
1512Ik wil wel een paar games. The Crew 2 zegt mij wel iets. God of War. Red Dead Redemption. Horizon Zero Dawn.
Er is ook nog korting op PES2019. V rally 4. South Park bundel.
1513Laat me weten als je the crew 2 koopt, kunen we wa samen rijden :-PNTGSruler wrote:Ik wil wel een paar games. The Crew 2 zegt mij wel iets. God of War. Red Dead Redemption. Horizon Zero Dawn.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1514Horizon Zero Dawn is zeker een aanraderNTGSruler wrote:Ik wil wel een paar games. The Crew 2 zegt mij wel iets. God of War. Red Dead Redemption. Horizon Zero Dawn.
1515Hehe ewel was al met in het achterhoofd dak wist dat jij de game hebt De sale loopt dacht ik tot 27 november.fsterchele23 wrote:Laat me weten als je the crew 2 koopt, kunen we wa samen rijden :-P
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Volgende week eens deftig bekijken om aan te schaffen dan.
@minerb: heb de reviews (IGN) eens bekeken van The Crew 2, Horizon en God of War.. Die laatste 2 zien er echt fantastisch uit Urghh moeilijke keuze.