Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8281
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ Vanavond naar de halloween night in de kinepolis! Van half 9 tot bijna 3 in de nacht (of ochtend) :p
++/-- Sommige van mijn vakken verlopen goed, maar anderen dan weer minder. Programmeren blijft toch wel moeilijk :/
Wat krijg je precies van programmeren? :think:
Momenteel is ons belangrijkste vak Python. Blijkbaar 1 van de gemakkelijkere talen. Maar aangezien ik nog nooit geprogrammeerd had voor de lessen, is het vaak nog moeilijk.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8287
Gamefreak wrote:@ Kapitein...de vuilkar ? euh, het is maar een gewone vraag, uit interesse....
Vuilkar? Ah ge bedoelt welk werk ik doe? Milieuambtenaar voor het gemeentebestuur. Vuilkar dus niet, maar ik sta wel in nauw contact met het containerpark.
fsterchele23 wrote:Proficiat Witwicky en ja da wa snelste tijd zetten op francochamp. Ik had 1:46.029 en ruler heeft 1:46.696 gereden. Ik ben wel elke dag kunnen gaan voor een poging en ruler heeft et in 1x gedaan, dus hieruit moet je zeker niet afleiden dak beter zen dan ruler, in tegendeel
Ik zou eens mijn tijd moeten checken...
NTGSruler wrote:@Captain: Proficiat! Ik heb 16 jaar 2u gereden om te gaan werken.. Op den duur wordt jhe dat gewoon. Zolang het maar je kosten betaald.
Gewoon worden ja, maar tis een strak stramien dat ik moet volgen, dus heb ik al voor verandering gezorgd, kon ook niet anders, kan niet blijven vertrouwen op vrijwilligers die me hier en daar naar blijven voeren.
met0t0 wrote:En proficiat aan onze kapitein! Ge zult wel iets vinden om uw reistijd met het openbaar vervoer in te vullen
Patience op mijn gsm want anders val ik in slaap :lol:
Sora_Lizard wrote:+++ Gefeliciteerd Capt'n! :cool:
Weet je ook meteen waarvoor je moet gaan sparen. ^^
Games?........
ShAmPi wrote:Eindelijk...
Toch even een kanttekening, het werk is tijdelijk. Voor echt een vaste benoeming te krijgen moet ik nog een examen afleggen en nogmaals solliciteren, ze maakten nu een korte procedure ervan (en dus tijdelijk) omdat ze snel iemand nodig hadden, dat was mijn kans om te scoren want zonder ervaring zou ik weer erbuiten gevallen zijn, nu kan ik toch iets van ervaring opdoen vooraleer ik een test krijg.

--- Heel druk, niet alleen op het werk maar ook in het algemeen, bezig met dit, bezig met dat, zoeken naar wat vrije tijd. Vandaar dat ik ook zo weinig hier te vinden ben en dat vind ik wel wat spijtig.
+/- Werk valt goed mee, maar zoveel dat ik nog niet weet zorgt voor vertraging in het behandelen van dossiers en dat vind ik minder leuk.
--- Reizen werd me fysiek wat te moeilijk en kon niet blijven vertrouwen op anderen, dus ...
+++ 2de hands wagen gekocht ;) morgen haal ik hem op.
+++ Gamen doet zo'n deugd (tenminste als ik genoeg tijd heb), ook voelt het niet meer aan alsof ik "iets beters te doen heb" (zoals werk zoeken). Kan dus vollop genieten van mijn .... ENORME BACKLOG :O
+++ Nieuwe games kopen of bestellen met mijn centjes.
+++ Aan het kijken om te verhuizen met heel het gezin.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8290
+++ woohoo real Madrid verslaan in de Champions league in verlengingen met club Brugge, op naar de kwartfinale xd
++ subiet verder doen met ac. Enkel nog beetje te ontdekken in attika en dan zijn alle locations gedaan op een paar na die wss iet me story of sidequests te maken hebben. Dan maar eens verder doen met die story xd
++ wasmachine/droogkast hersteld, was niet één supergroot probleem en was snel gefixed
+ morgen macaroni maken voor mij en nen maat
-- op men werk stikt et nog alsan van de mongolen xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8291
-------------------- Examen programmeren ging verschrikkelijk slecht! Ik heb geen enkele oefening volledig kunnen maken, maar zo enkel maar stukjes. Het ding was wel dat ik absoluut niet de enige was... Van de 10 vrienden die ik gesproken had, waren er maar 2 die het goed gedaan hadden. De rest allemaal zoals mij. Enkel degenen die ooit al geprogrammeerd hadden, konden er wat van...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8292
Elexus wrote:-----------------------------------------------------------------------------

...

Mijn opa is overgeplaatst naar palliatieve zorgen.

;(
Veel sterkte! Geniet nog van elk moment en neem de tijd om te zeggen en te vragen wat je nog wou zeggen of vragen eh.

+++ Gisteren onzen kleinen gaan adopteren
+++ Hij was zo flink bij de dokter
+/- Hij is nu wel nog erg aan het wennen aan zijn nieuwe huisje, dappere verkenningstochten worden afgewisseld met lange rustperioden onder de zetel
+++ O ja, sinds 1 november verhuisd en het bevalt :)
cron