Ik zag het, ik was ff mis. Alsnog, heb echt veel uren in de game gestoken, maar die MP was echt te idioot voor woorden. Ik werd altijd na twee a drie matches eruit gegooid zonder reden en kon dan weer lang wachten op een volle lobby om weer te joinen. De singleplayer was echt leuk, en de MP ook wel, maar levelen was gewoon veeeeeels te lastig. Ik kijk dan ook echt op van deze plat om eerlijk te zijn.Marty wrote:Far Cry 2 is niet voor PS4. Dus ze heeft hem echt op de ps3 gehaald
Re: Pronken met je Platinums
2372#134 Dragon Quest XI
'Grind' voor platinum was nog leuk om te doen ook!
#135 FF XV Pocket Edition HD
Over deze grind voor de plat ben ik wat minder te spreken, maar was gelukkig ook een stuk minder lang
'Grind' voor platinum was nog leuk om te doen ook!
#135 FF XV Pocket Edition HD
Over deze grind voor de plat ben ik wat minder te spreken, maar was gelukkig ook een stuk minder lang
2374Haha! Geen idee, daar houd ik me niet zo mee bezig eigenlijk
Momenteel ben ik met langere games bezig (op dit moment verder met FF XII), dus dan gaat dat niet zo snel he
En thnx!
Momenteel ben ik met langere games bezig (op dit moment verder met FF XII), dus dan gaat dat niet zo snel he
En thnx!
2379Lego game ten voeten uit maar te groot. Heb er zeker 60u inzitten voor de plat en op het einde vond ik niet echt leuk meer. Dus in dit geval was less wel degelijk more geweest voor mijpaveman wrote:Nice!
Wat vond jij ervan Sanity?
2380Het afwerken richting de platinum werd wel een beetje een grind inderdaad.Sanity penguin wrote:Lego game ten voeten uit maar te groot. Heb er zeker 60u inzitten voor de plat en op het einde vond ik niet echt leuk meer. Dus in dit geval was less wel degelijk more geweest voor mijpaveman wrote:Nice!
Wat vond jij ervan Sanity?
2381Platinum #184: Burly Men At Sea
Platinum #185: Assassin's Creed Odyssey
2383Plat 73 assassins creed odyssey
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2385Jup had blijkbaar nog een savefile net na megaris dus moest ik enkel beetje bootje varen over heel de map. Was wel nog chill met wat achtergrondmuziek van SpotifyKolm wrote:Hebde nu alle onderwater locaties opnieuw gedaan?