Re: Je laatste aankoop (geen games)
1518De bovenste dingen zijn puntenslijpers van Lego.
Het onderste zwarte ding is een behuizing voor een losse HD. Na een 2TB in de PS4 Pro te hebben ingebouwd heb ik dus een 1TB HD over. Door deze in een behuizing te steken met USB 3.0 kan ik deze schijf weer gebruiken, hetzij als extra voor de PC maar ook als externe HD bij de PS4. Niet voor beide tegelijk geschikt daar ze anders geformatteerd worden.
Het onderste zwarte ding is een behuizing voor een losse HD. Na een 2TB in de PS4 Pro te hebben ingebouwd heb ik dus een 1TB HD over. Door deze in een behuizing te steken met USB 3.0 kan ik deze schijf weer gebruiken, hetzij als extra voor de PC maar ook als externe HD bij de PS4. Niet voor beide tegelijk geschikt daar ze anders geformatteerd worden.
1519Auw mijn bankrekening
En ik wil zowel de nieuwe TV als ps4 van een bedraadde internet connectie voorzien, dus volgende ook gekocht (zou 2000 mbps halen)
En ik wil zowel de nieuwe TV als ps4 van een bedraadde internet connectie voorzien, dus volgende ook gekocht (zou 2000 mbps halen)
1520even gebruik gemaakt van de 2 voor €30 en de 10 voor €50 en de 3 voor €25 actie
Walking Dead zit niet in de actie van 2 voor €30. Dat is Vikings Seizoen 4.2, maar die heeft 2 tot 3 weken levertijd
@ Gamerke
Looking Good
Walking Dead zit niet in de actie van 2 voor €30. Dat is Vikings Seizoen 4.2, maar die heeft 2 tot 3 weken levertijd
@ Gamerke
Looking Good
1521Mooie aanschaf gamerke!
Overigens zal de switch je internet niet sneller maken dan de input is.
==> input internet 300 Mbps >> output internet binnen jouw netwerk maximaal 300 Mbps.
==> input internet 300 Mbps >> output internet binnen jouw netwerk maximaal 300 Mbps.
1522Daar heb je gelijk in Ik had ook een andere iets goedkopere gezien, maar blijkbaar verloor die toch veel snelheid en kregen mensen in de test maar rond de 85 mbps. Ik hoop dat deze gewoon het internet kan doorgeven zonder al te veel vertraging.Sora_Lizard wrote:Mooie aanschaf gamerke!
1523je hebt misschien ergens een pot goud gevonden ??gamerke1992 wrote:Auw mijn bankrekening
1524Ik heb een heel goedkope switch hier boven op zolder. Van beneden loopt er een kabel van 30m door het huis naar de switch. Ons maximum is 200 Mbps, ik haal hier boven vaak 185-190, dus dat is helemaal geen probleemgamerke1992 wrote:Daar heb je gelijk in Ik had ook een andere iets goedkopere gezien, maar blijkbaar verloor die toch veel snelheid en kregen mensen in de test maar rond de 85 mbps. Ik hoop dat deze gewoon het internet kan doorgeven zonder al te veel vertraging.Sora_Lizard wrote:Mooie aanschaf gamerke!
1525Ik heb mij eens gewaagd aan een amazon warehouse deal met nog eens 20% extra korting voor black friday. 100 euro betaald voor deze ('as new' conditie):
1526Dat ziet er als een goede deal uit.
Laat maar eens weten hoe die klinkt.
Laat maar eens weten hoe die klinkt.