Re: Je laatste aankoop (geen games)

1533
NTGSruler wrote:@gamerke: ik heb deze ook. Top headset. Alleen jammer dat de gold headset meer ondersteuning heeft in de companion app dan de platinum, die toch eigenlijk dubbel zo duur is.
Dat is inderdaad wel vreemd... :? Misschien klinkt de Platinum sowieso al veel beter en wordt het automatisch aangepast, i.p.v. de kleine aanpassingen in de goedkopere headsets. Want virtuele 7.1 surround is technisch misschien heel anders dan 3D-Audio? Ik ken er echt veel te weinig van... :-"

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1544
gamerke1992 wrote:Neen ik heb geen zak met geld gevonden :p Maar hier dus mijn 3de grote aankoop in een week tijd :O :shh:

Image
3 mogelijkheden dan, of je hebt een bank overval gedaan, of je hebt de lotto gewonnen of je rijke suikeroom heeft de pijp aan Maarten gegeven....

of je verdient goed je boterham en je kunt sparen....

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1545
Ik had amazon tegoed gekregen voor mijn verjaardag (en wat geld om zelf een cadeau te zoeken) en ben tot volgende aankoop over gegaan, de Samsung Gear Sport smartwatch. Deze is iets meer dan een jaar geleden uitgekomen voor een prijs van 300 euro en ik heb 143 euro betaald (min de bon kwam dit dus op 93 euro).

Image


Ik heb de aankoop van een smartwatch al zeer lange tijd uitgesteld vanwege mijn liefde voor horloges. Mijn angst bestond vooral uit het feit dat je een smartwatch dagelijks draagt en daardoor minder snel andere horloges zal aandoen. Dat vond ik zonde voor mijn kleine collectie waar ik vaak watertandend naar zit te kijken.

Ik heb bewust voor de sport variant gekozen, omdat ik deze dan ook als een horloge met zijn eigen doel zal beschouwen en daardoor mijn andere horloges nog zal dragen. Zo heeft deze smartwatch ingebouwde GPS en sport programma's. Ik zal deze dan ook voornamelijk aandoen tijdens het sporten of op momenten dat ik niet meteen mijn andere horloges aandoe. Zo kies ik voor een stijlvol horloge wanneer het wat meer fancy mag zijn zoals op restaurant, trouwfeest of betere gelegenheid. De smartwatch zal ik dan weer vaker aanhebben in de gym, de zetel (voor de notificaties), bij het hardlopen of op dagen dat ik moet werken. Als ik moet werken deed ik amper horloges aan, omdat ik eens ik toe kom op het werk deze verplicht moet uitdoen vanwege mijn job. (uit hygiënisch aspect).

Je kan het ook als je wilt meer op een echt horloge laten lijken door de wijzerplaat te veranderen. En ik denk wel dat ik andere bandjes zal kopen.

Enkele voorbeelden van wijzerplaat:

Image


Image


Image
Image