Re: Pronken met je Platinums
2403Haha! Ik zat er gisteren ook over te denken! Toen had ik nog niet echt een idee, maar nu misschien wel: Dragon Quest Heroes II
Ik zag net dat Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below mijn 100ste platinum was, dus de tweede game is misschien wel leuk als 200ste. Daarnaast weet ik dat Sora al een tijdje vraagt om deze te starten zodat ik hem daarna in co-op met iets kan helpen
Ik zag net dat Dragon Quest Heroes: The World Tree's Woe and the Blight Below mijn 100ste platinum was, dus de tweede game is misschien wel leuk als 200ste. Daarnaast weet ik dat Sora al een tijdje vraagt om deze te starten zodat ik hem daarna in co-op met iets kan helpen
2404Re: Pronken met je Platinums
2405Even een quote zodat de onzichtbare Life is Strange platinum zichtbaar wordt
Die 199 zal nog wel ff duren denk ik. Heb nu weer wat kortere games gedaan en ben nog even aan het kijken waar ik mee verder ga. Iets van wat ik al gestart ben, maar wat
2406Als ik snel door het eerste stuk van je lijst scroll zou ik zeggen Sly Cooper: Thieves of time. Heb die ook nog altijd op mijn PS3 staan. Ofwel Saints Row 3 die je begonnen was. Makkelijke platinum en licht verterende game.
2407Platinum #190: The Book of Unwritten Tales 2 (PS4)
@NTGSruler: Dat zijn inderdaad de twee waartussen het gaat, daarbij is Sly de grootste kanshebber op dit moment. Eigenlijk telt die ook voor 2 platinums, als het cross save nog online is tenminste...
2408Proficiat!
Sly Cooper heb ik ook altijd willen beginnen. Maar backlog groeit alleen maar bij mij.
Nummertje 200 voor eind 2018 zal moeilijk worden vrees ik... ( hint hint uitdaging )
Sly Cooper heb ik ook altijd willen beginnen. Maar backlog groeit alleen maar bij mij.
Nummertje 200 voor eind 2018 zal moeilijk worden vrees ik... ( hint hint uitdaging )
2409Haha! Grappenmaker! Die 10 platinums in een maand zou nog wel lukken, maar voor Dragon Quest alleen heb ik al een maand nodig waarschijnlijk... En die laatste week van december heb ik wel verlof, maar dat gaat ook niet genoeg zijn vrees ik!
Keuze is op Sly gevallen overigens
Keuze is op Sly gevallen overigens
2410 Kwestie van de motivatie erin te houden!
Ik probeer voor 110 te gaan voor eind van't jaar. Iets wat ging lukken moest die trophy niet geglitched zijn in montezuma 4
Ik probeer voor 110 te gaan voor eind van't jaar. Iets wat ging lukken moest die trophy niet geglitched zijn in montezuma 4
2411#136 Final Fantasy XII: The Zodiac Age
Champion of Ivalice
Best wel een grind aan het einde, maar de game zelf was stukken beter dan ik had verwacht. De grind was zelfs niet eens echt onplezierig...!
#137 Jak II
Champion of Ivalice
Best wel een grind aan het einde, maar de game zelf was stukken beter dan ik had verwacht. De grind was zelfs niet eens echt onplezierig...!
#137 Jak II
2413#70: Word Sudoku by POWGI
#71: Word Search by POWGI
#72: Burly men at sea
#73: My name is Mayo (wat was dat overigens?)
#74: Inksplosion
#75: Tetra's escape
#76: Jack N' Jill DX
Laatste dagen flink wat moeten reizen met de trein voor opleidingen dus perfect om Vita nog eens boven te halen en om wat easy plats te halen
Helpt mijn completion ook lekker vooruit
#71: Word Search by POWGI
#72: Burly men at sea
#73: My name is Mayo (wat was dat overigens?)
#74: Inksplosion
#75: Tetra's escape
#76: Jack N' Jill DX
Laatste dagen flink wat moeten reizen met de trein voor opleidingen dus perfect om Vita nog eens boven te halen en om wat easy plats te halen
Helpt mijn completion ook lekker vooruit