Re: Het bijschriftentopic
438"Na zo veel jaren wordt mijn foto nog altijd overheen het internet gebruikt?!"
441Misschien is het handig om wanneer je aan de beurt bent even aan te geven dat je een e-mail ontvangt via full editor "Notify me when a reply is posted". Dan is de kans kleiner dat je het vergeet! Dat geldt voor iedereen ook voor mezelf.
443Ach. We zijn nog maar 4 maanden verder inmiddels joh!Sora_Lizard wrote:Misschien is het handig om wanneer je aan de beurt bent even aan te geven dat je een e-mail ontvangt via full editor "Notify me when a reply is posted". Dan is de kans kleiner dat je het vergeet! Dat geldt voor iedereen ook voor mezelf.
444Laten we maar zwijgen over 'Member van de Maand'!paveman wrote:Ach. We zijn nog maar 4 maanden verder inmiddels joh!Sora_Lizard wrote:Misschien is het handig om wanneer je aan de beurt bent even aan te geven dat je een e-mail ontvangt via full editor "Notify me when a reply is posted". Dan is de kans kleiner dat je het vergeet! Dat geldt voor iedereen ook voor mezelf.