Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8313
NTGSruler wrote:---- Enorme backlog waar ik maar niet aan toe kom. Probleem is dat ik geen nieuwe game wil starten omdat ik weet dat ik niet op regelmatige tijdstippen kan verder doen. Hopelijk na volgende week betert dat terug.
Bekend probleem hier, ik heb al 3 maanden niet meer kunnen gamen :dizzy:
En geen idee wanneer dat wel terug zal lukken, dus daarom dat ik ook niet te veel naar andere games kijk, ik moet eerst AC Syndicate maar eens uitgespeeld krijgen...

+++ De kat is snel gewend geraakt aan het appartement
- ... wat betekent dat hij ook weer heel wat kattenkwaad kan uithalen! Hij is zo schattig, maar we moeten hem toch goed in de gaten houden dat hij geen planten opeet of in de keuken rondneust

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8314
met0t0 wrote:+++ De kat is snel gewend geraakt aan het appartement
- ... wat betekent dat hij ook weer heel wat kattenkwaad kan uithalen! Hij is zo schattig, maar we moeten hem toch goed in de gaten houden dat hij geen planten opeet of in de keuken rondneust
... of in de schoorsteen kruipt of te dikke vriendjes wordt met de verwarmingsketel of zich weer eens onvindtbaar maakt of zichzelf in een kamer weet op te sluiten of...
+++ Maar we zien hem zo graag :love:
++ Na een heel druk weekend eindelijk een dagje rustig thuis :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8316
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:
W.O.L.F. wrote:++ Gezellig wonen in ons nieuwe huisje en de kat is al helemaal op zijn gemak :)
- Wel nog wat werk met opruimen en alles een plekje geven, maar dat komt wel goed :)
ah, Met0t0 dus in het bergkot met andere woorden ? :idea:
Zolang ik er jou maar niet vind want dan laat ik je kennis maken met onze tweede trappenhal via het raam...

-- Geen zin om in de reden naar de winkel te gaan (ik werk van thuis uit)
- Onzen Jerome was doodsbang van de wijkagent, misschien heeft hij toch iets op zijn kerfstok? :p
+++ met0t0 heeft veel vooruitgang gemaakt in de gamekamer :)
hebben jullie geen lift ??
cron