Re: Je nieuwste trophies

336
Lol :lol: "gewoon" nog wat grindwerk. Van level 45 naar 46 heeft mij 6 uren continue racen gekost. Van 46 naar 47 heb ik 225000 xp nodig. Aan maximum 35000 xp per uur dat je kan verdienen in de game ben ik nog even zoet. De career is wel leuk maar de snelste manier om xp te verdienen is het niet. Endurance race bijvoorbeeld waar je gauw een uur aant racen bent verdien je 11000-15000 xp. Als je ergens tegen botst is het al zoveel 1000 xp minder :lol:
Image

Re: Je nieuwste trophies

337
NTGSruler wrote:Lol
Image
"gewoon" nog wat grindwerk. Van level 45 naar 46 heeft mij 6 uren continue racen gekost. Van 46 naar 47 heb ik 225000 xp nodig. Aan maximum 35000 xp per uur dat je kan verdienen in de game ben ik nog even zoet. De career is wel leuk maar de snelste manier om xp te verdienen is het niet. Endurance race bijvoorbeeld waar je gauw een uur aant racen bent verdien je 11000-15000 xp. Als je ergens tegen botst is het al zoveel 1000 xp minder
Image
Vandaar dat het tussen aanhalingstekens stond e ruler. Moeilijkste is voorbij wil ik daarmee zeggen tis nu eerder een kunst van volhouden en niet meer van kunnen

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

340
Trophy the collector die geglitched is in Montezuma 4. Die trophy is dus niet unlockt en ik weet dus geen oplossing ervoor :wot: :wot: Ik had na deze nog 2 trophies nodig en platinum was binnen!! Ik ben er echt kapot van. Moest iemand mij kunnen helpen, zou ik enorm dankbaar zijn!
Image

Re: Je nieuwste trophies

341
NTGSruler wrote:Trophy the collector die geglitched is in Montezuma 4. Die trophy is dus niet unlockt en ik weet dus geen oplossing ervoor :wot: :wot: Ik had na deze nog 2 trophies nodig en platinum was binnen!! Ik ben er echt kapot van. Moest iemand mij kunnen helpen, zou ik enorm dankbaar zijn!

Das balen. Staat ook nergens dat ie geglitched zou zijn. Perfectionist kan wel glitchen.
Weet je zeker dat je alle items hebt?

Speel je op vita of ps4?
In de guide staat dat die "glitch" voor de ps4 niet werkt:
Note: This trick has been confirmed not to work on PS4 (thanks to BlackPhantom for checking this), which means you simply need a lot of luck getting the right collectibles. Simply keep playing a mode until you get the required prizes.
Image

Re: Je nieuwste trophies

342
Perfectionist is unlockt. Bij die heb ik wel ontelbare keren moeten opnieuw proberen (Quest mode).

Ik speel op Vita en had de glitch gebruikt om de laatste collectible te unlocken. Toen kwam er geen trophy... Ondertussen al meerdere nieuwe collectibles verkregen. Geen trophy. Alle collectibles staan aangegeven. Game verwijderd. Opnieuw geïnstalleerd en savegame opnieuw erin gezet. Geen trophy... :nerd: :(

Ik heb enkel nog level 100 te bereiken en dan alles unlocken voor mijn piramide. ( Nog wel eventjes spelen). Daarna kan ik mss mijn savegame verwijderen, game opnieuw beginnen en focussen op de puzzle mode.
Alleen is mijn zin in de game wat over nu..
Image

Re: Je nieuwste trophies

343
Alle online trophies in Deus Ex: Mankind Divided. De game is eigenlijk singleplayer, maar Breach mode is een modus waarbij je verbinding met servers nodig hebt en deze modus had lange tijd een glitch waardoor je niet alle online trophies kon halen. Vorige week ofzo is deze eindelijk gefixt en dus heb ik nu eerst maar even die online trophies gehaald.
Met grote dank aan paveman voor allerlei tips, uitleg en het sturen van challenges! :cool:
Image

Re: Je nieuwste trophies

344
Kolm wrote:Alle online trophies in Deus Ex: Mankind Divided. De game is eigenlijk singleplayer, maar Breach mode is een modus waarbij je verbinding met servers nodig hebt en deze modus had lange tijd een glitch waardoor je niet alle online trophies kon halen. Vorige week ofzo is deze eindelijk gefixt en dus heb ik nu eerst maar even die online trophies gehaald.
Met grote dank aan paveman voor allerlei tips, uitleg en het sturen van challenges! :cool:
Machtig! Ik heb Deus Ex Mankind altijd achterwege gelaten net om die reden. Ik zag gisteren dat jij en Paveman dezelfde game aant spelen waren. Moest jij en Paveman het eens zien zitten om te helpen, dat zou leuk zijn. De DLC trophies zijn blijkbaar ook héél moeilijk te behalen. Doen jullie die ook? En ik heb nog geen Deus Ex game gespeeld, mss beter eerst doen vooraleer de online trophies te behalen?
Image

Re: Je nieuwste trophies

345
Ik heb nog niks van de main game gespeeld dus dat is niet zo'n groot probleem. De eerste levels krijg je toch tutorial over de controls.

Voor mij persoonlijk was het onmogelijk geweest zonder de energy glitch te gebruiken. De hoofdreden daarvan is dat ik gewoon pech had met de wapen drops. Alles wat je van wapens krijgt, moet uit allerlei booster packs komen en zelf was het beste dat ik had, een B-pistol waarvan ik de damage naar max had had gebracht met upgrades en dan afhankelijk van de vijand kon ik er nog een ability opzetten. Ik had nog 3 A-wapens, maar voor alle drie kon ik niet met gewone currency ammo kopen. Een S-wapen heb ik nooit gehad. Op het einde kreeg ik nog een ander A-wapen waar ik wel ammo voor kon kopen, maar zelfs met max damage had ik een paar minuten nodig voor een elite vijand. De energy glitch zorgt er voor dat je heel veel energy hebt waardoor je gewoon heel lang onzichtbaar kan blijven of gehuld bent in een soort steen waardoor je niet geraakt kan worden. De energy packs die je nodig hebt om de glitch te kunnen doen (minstens 1 nodig), die krijg je vaak uit de victory packs. Victory packs krijg je als je een challenge ontvangt en deze verslaat. Dat heb ik hoofdzakelijk met mijn alt account gedaan en paveman heeft er mij ook nog een paar gestuurd.

Verder staat er op ps3t een hele goede guide voor de breach mode, deze gaat er eigenlijk vanuit dat je de glitch niet gebruikt, maar voor de levels zonder augmentations is het wel handig. En je weet ook welke levels je precies moet spelen voor de trophies. In het begin raadt hij aan om tot level 25 te grinden in een simpel level voor de AI levels een rol gaan spelen. Dat heb ik tot level 20 gedaan. De extra ruimte die je dan nog vrijspeelt voor augmentations had ik door de energy glitch eigenlijk niet echt nodig.
Image
cron