Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8329
+ Opa is in goede doen, maar het is nog zoeken naar de oorzaak van de vernauwing, kan vanalles zijn, maar hopelijk geen tumor :(
-- Gisteren een stomdronken man van de kaaien weggehaald en uiteindelijk de ambulance laten komen, de man was zo vriendelijk en ik heb echt medelijde met hem, drank is veel verslavender dan algemeen wordt aangenomen en het maakt zoveel kapot :(
+/- Jerome gaat vanavond naar de dierenarts, tweede vacinatie nodig, hij gaat niet blij zijn, maar wij kunnen wel al onze vragen stellen. Momenteel weet hij nog van niets en ligt vredig te slapen tegen de verwarming :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8330
Stilstaan

Vanmorgen horloge gepakt
staat stil. Kapot.
Niks meer aan te doen.

Op het balkon gezeten.
Broodje kaas gegeten.
Hond gestreeld.
Planten water gegeven.

Radio aangezet. Gewenst
dat niet alleen mijn horloge
maar ook deze dag
stil zou blijven staan.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8332
----- Na al gans haar leven met de spanning en de pijn rond gelopen te hebben in haar leven, en mede door mijn doorzettingsvermogen weten we eindelijk het verdict: er is spasmofilie vastgesteld bij mijn vrouw. Kort gezegd: overprikkelbare spieren die constant gespannen zijn en voor pijnen zorgen. Het is een chronische ziekte die ze dus voor de rest van het leven meedraagt. Het hakt eventjes erin bij ons, maar eindelijk kunnen we het een naam geven. Hopelijk komt er binnenkort wat verlichting voor haar door de voorgeschreven medicatie.

---- Snak naar het eind van het jaar en het bijhorend verlof. Het najaar was een helse drukke periode. Nog een grote 2 weken...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8333
Sora, we zijn er voor u eh, veel sterkte! <3
NTGSruler wrote:----- Na al gans haar leven met de spanning en de pijn rond gelopen te hebben in haar leven, en mede door mijn doorzettingsvermogen weten we eindelijk het verdict: er is spasmofilie vastgesteld bij mijn vrouw. Kort gezegd: overprikkelbare spieren die constant gespannen zijn en voor pijnen zorgen. Het is een chronische ziekte die ze dus voor de rest van het leven meedraagt. Het hakt eventjes erin bij ons, maar eindelijk kunnen we het een naam geven. Hopelijk komt er binnenkort wat verlichting voor haar door de voorgeschreven medicatie.

---- Snak naar het eind van het jaar en het bijhorend verlof. Het najaar was een helse drukke periode. Nog een grote 2 weken...
Mijn moeder heeft eenzelfde soort probleem, maar dan zonder echte diagnose (ze heeft er officieel eentje voor terugbetaling kiné enzo). Een diagnose kan veel betekenen en hopelijk helpt de medicatie en mag ze deze ook door nemen :)

+++ Inkopen gedaan voor lekkere gerechtjes
+++ Nieuwe aquarium draait
--- Mijn visjes kunnen pas rond nieuwjaar overkomen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8335
Dank je wel Sora! :hug:

@W.O.L.F: spasmofilie is (nog) geen erkende ziekte. Dat betekent dat mijn vrouw na 18 kine beurten ergens "anders" pijn moet hebben om terug naar de kinesist te kunnen gaan. Jammer want de kine geeft op zich al wat verlichting als is het van korte duur. Inderdaad hopelijk zal de medicatie wat helpen. Officieel valt de medicatie onder "antidepressiva", maar depressief is mijn vrouw allerminst. De medicatie zou vooral mentaal ( mijn vrouw is perfectionistisch en een grote piekeraar) en de spieren moeten ontspannen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8336
NTGSruler wrote:Dank je wel Sora! :hug:

@W.O.L.F: spasmofilie is (nog) geen erkende ziekte. Dat betekent dat mijn vrouw na 18 kine beurten ergens "anders" pijn moet hebben om terug naar de kinesist te kunnen gaan. Jammer want de kine geeft op zich al wat verlichting als is het van korte duur. Inderdaad hopelijk zal de medicatie wat helpen. Officieel valt de medicatie onder "antidepressiva", maar depressief is mijn vrouw allerminst. De medicatie zou vooral mentaal ( mijn vrouw is perfectionistisch en een grote piekeraar) en de spieren moeten ontspannen.
Mijn moeder krijgt vanalles van medicatie, ze slaapt er alleszins ontzettend diep van, ze is de laatste jaren echt niet wakker te krijgen. Bij haar is het officieel spierreuma...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8337
NTGSruler wrote:----- Na al gans haar leven met de spanning en de pijn rond gelopen te hebben in haar leven, en mede door mijn doorzettingsvermogen weten we eindelijk het verdict: er is spasmofilie vastgesteld bij mijn vrouw. Kort gezegd: overprikkelbare spieren die constant gespannen zijn en voor pijnen zorgen. Het is een chronische ziekte die ze dus voor de rest van het leven meedraagt. Het hakt eventjes erin bij ons, maar eindelijk kunnen we het een naam geven. Hopelijk komt er binnenkort wat verlichting voor haar door de voorgeschreven medicatie.

---- Snak naar het eind van het jaar en het bijhorend verlof. Het najaar was een helse drukke periode. Nog een grote 2 weken...
Begrijpelijk dat het er in hakt! Al begrijp ik ook dat het een opluchting kan zijn dat er eindelijk een naam voor te geven is.
Sterkte voor zowel je vrouw als jezelf.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8339
NTGSruler wrote:Bedankt Paveman!
@W.O.LF: ik hoop dat de medicatie wat pakt dan zal het denk ik al een wereld van verschil zijn.
We hopen met je mee :)
En pijnstillers (als ze die krijgt) goed managen eh, mama neemt die heel strategisch, op reis zit ze echt onder de pijnstillers om te kunnen genieten, maar erna is het echt afzien. We echt een aan te raden reis is Boedapest, heel mooi, betaalbaar en veel thermische baden :)

+++ Alles raakt langzaam aan opgeruimd :)
+++ Jerome de kat was heel blij met de komst van Sinterklaas, zowel met de cadeautjes als met het feit dat hij de Sint niet zelf moest ontvangen (geen fan van bezoek) :p
cron