Re: Het budgetgaming-topic

528
Bol.com heeft weer series in de aanbieding. 2 voor €30
Oa:
Game of Thrones Seizoen 6
Game of Thrones Seizoen 7
Legends of Tomorrow Seizoen 2
Supergirl Seizoen 2
The Flash Seizoen 2
The Flash Seizoen 3
Arrow Seizoen 1
Arrow Seizoen 2
Arrow Seizoen 3
Arrow Seizoen 4
Arrow Seizoen 5
Better Call Saul Seizoen 1
Better Call Saul Seizoen 2
Better Call Saul Seizoen 3

Zorg dat je ze wel allemaal van Bol.com selecteerd en niet van een partner zoals MUSTonline

2 voor €30

Niet alles staat op die paginas. Zoek even op serie die er instaan en kans is groot dat de eerdere seizoenen ook gelden in de actie, maar wel alleen van Bol zelf.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

535
Gamefreak wrote:ik wist niet waar dit te posten, ik vond het een opvallend hebbeding, je kan dus met een adapter op PS4 verschillende controllers van andere consoles connecteren als het ware. Kende iemand hier het bestaan ervan ?? Er is ook een Nintendo Switch versie....

https://www.gamemania.be/accessories/co ... e=PreOrder
Ik heb ook zoiets, maar dan met meer functies (mogelijkheid tot instellen van turboknop bijvoorbeeld): de Chronos Max Plus of zo. Ik ben er erg tevreden over, ook al gebruik ik m niet super veel (aangezien ik genoeg controllers voor elk platform heb/niet vaak meer dan 3 controllers nodig heb).
Die is overigens niet compatible met de Switch last time I checked.
Image

Re: Het budgetgaming-topic

536
paveman wrote:
Gamefreak wrote:ik wist niet waar dit te posten, ik vond het een opvallend hebbeding, je kan dus met een adapter op PS4 verschillende controllers van andere consoles connecteren als het ware. Kende iemand hier het bestaan ervan ?? Er is ook een Nintendo Switch versie....

https://www.gamemania.be/accessories/co ... e=PreOrder
Ik heb ook zoiets, maar dan met meer functies (mogelijkheid tot instellen van turboknop bijvoorbeeld): de Chronos Max Plus of zo. Ik ben er erg tevreden over, ook al gebruik ik m niet super veel (aangezien ik genoeg controllers voor elk platform heb/niet vaak meer dan 3 controllers nodig heb).
Die is overigens niet compatible met de Switch last time I checked.
ik haal hem niet hoor maar ik vond het toch opvallend....
cron