Dat is best spijtig. Viel me wel op bij Black Friday en heb review opgezocht. Ik denk dat ik deze wel eens wil proberen nu die toch gratis is lijkt op Motorstorm.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Re: PlayStation Plus
1532Toch wel wat leuke games, zeker voor de Vita
OnRush scoorde toch niet zo heel slecht? Gewoon geen super goede game, maar toch leuk.
OnRush scoorde toch niet zo heel slecht? Gewoon geen super goede game, maar toch leuk.
1534Zijn er ondertussen al mensen met ervaringen omtrent de free games deze maand? Ben er zelf nog niet aan toegekomen.
1536zijn er standaard races ? nee zeker ...ShAmPi wrote:On-Rush is wel is leuk.
1537De games voor januari:
Steep (PS4)
Portal Knights (PS4)
Zone of the Enders HD Collection (PS3)
Amplitude (PS3)
Fallen Legion: Flames of Rebellion (PS Vita & PS4)
Super Mutant Alien Assault (PS Vita)
Steep (PS4)
Portal Knights (PS4)
Zone of the Enders HD Collection (PS3)
Amplitude (PS3)
Fallen Legion: Flames of Rebellion (PS Vita & PS4)
Super Mutant Alien Assault (PS Vita)
1538Nice, ik ben blij. Zijn 2 games die ik in elke sale wel bijna koop.
Ze lijken me alletwee super om te relaxen met wat muziek. Daar zocht ik al een tijdje naar.
Ze lijken me alletwee super om te relaxen met wat muziek. Daar zocht ik al een tijdje naar.
1539Steep lijkt mij wel heel leuk
De rest komt mij niet zo direct bekend voor.
De rest komt mij niet zo direct bekend voor.
1540Steep had ik eigenlijk al voor mezelf bepaald dat ik hem niet zou kopen. Hoofdreden is het altijd online connectie moeten hebben om de game te kunnen spelen. Geen online connectie = geen game. Dat terwijl ik snowboard- en skategames doorgaans heel leuk vind. Misschien dat ik hem nu met plus dan alsnog ga spelen.
Zone of the enders had ik al uit een sale geloof ik. De rest moet ik eens bekijken...
Zone of the enders had ik al uit een sale geloof ik. De rest moet ik eens bekijken...
1542Ik had steep een keer via een beta geprobeerd en vond er niet veel aan. Postal knight lijkt me ook niet echt iets voor mij. Ach, ik heb het toch druk genoeg met spiderman en smash
1543De games zijn te downloaden. Je moet ze nog wel even zelf zoeken in de store
En blijkbaar is het niet Zone of the Enders HD Collection, maar het is Edition.
Dus alleen deeltje 1
En nadat je de ps3 versie van Amplitude hebt "gekocht" kun je daarna ook de ps4 versie downloaden
EDIT:
Nu kun je de collectie downloaden van Zone of the Enders
En blijkbaar is het niet Zone of the Enders HD Collection, maar het is Edition.
Dus alleen deeltje 1
En nadat je de ps3 versie van Amplitude hebt "gekocht" kun je daarna ook de ps4 versie downloaden
EDIT:
Nu kun je de collectie downloaden van Zone of the Enders
1544Ik had er stomweg over gelezen, maar Zone of the Enders HD Collection is heel erg welkom, eindelijk deze games nog eens spelen
1545Bedankt voor het wachten
De games voor februari:
For Honor (PS4)
Hitman: The Complete First Season (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)
En dit zijn ook meteen de laatste ps3 en vita games.
Nog meer nieuws:
De games voor februari:
For Honor (PS4)
Hitman: The Complete First Season (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)
En dit zijn ook meteen de laatste ps3 en vita games.
Nog meer nieuws:
Before we get to this month’s line up, we have news to share about cloud storage for PS Plus members. In early February, we will be expanding our cloud storage space from 10GB to 100GB for PS Plus members playing on PS4 – giving you even more space to keep all those game saves.