Re: Pronken met je Platinums

2420
paveman wrote:
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Congrats sterche!!
75ste ook mooi nummer ;)
Beetje express gedaan dat dees men 75ste is xd

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Haha, mooi gedaan dan! ;)
Heb je al ideeën voor de 100ste? :P
Dat zie ik wél als ik zover zit wat er dan uitkomt en waar ik zin in heb.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2424
RoyVdW wrote:Goed zo Sterchele! En ja met een Vita op.de trein zitten lijkt me wel leuk om daar plats te kunnen halen. Zie maar dat je het correcte perron niet mist.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Zonder zever; echt gebeurd zo'n 8-tal maanden geleden. Compleet gemist en pas door na een tijdje. UIteindelijk drie stations verder afgestapt. Was geen senicure om toen nog terug te geraken omdat ik in zo'n klein stationnetje moest zijn. Denk dat ik uiteindelijk met een vertraging van 1u30 op mijn oorspronkelijke bestemming ben aangekomen :lol:
Image

2425
Sanity penguin wrote:
RoyVdW wrote:Goed zo Sterchele! En ja met een Vita op.de trein zitten lijkt me wel leuk om daar plats te kunnen halen. Zie maar dat je het correcte perron niet mist.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Zonder zever; echt gebeurd zo'n 8-tal maanden geleden. Compleet gemist en pas door na een tijdje. UIteindelijk drie stations verder afgestapt. Was geen senicure om toen nog terug te geraken omdat ik in zo'n klein stationnetje moest zijn. Denk dat ik uiteindelijk met een vertraging van 1u30 op mijn oorspronkelijke bestemming ben aangekomen :lol:
Ja excuseer, ik was zodanig verdiept in mijn game dat ik de halte gemist heb. :lol: Leuk verhaal!
Image

2430
NTGSruler wrote:Hehe nice! Is dit een cross save platinum?
Jep, ik had de game op de vita gespeeld en dan in-game cross save gebruikt om op de PS3 in te laden. Na inladen popte er wel maar 31 trophies van de 50. Bleek dat er wel meerdere mensen die probleem hadden en dat het een kwestie van de cloud save nog een keertje opnieuw in te laden.
Volgens de guide zou de game maar 20u zijn om platinum te halen, maar het was eerder 40-50u en dat dan met amper afgeleid zijn door andere dingen in de game. Gemiddeld is dat wel 20-25u voor beide, maar lijkt me sterk dat dat de bedoeling is van de tijd in een guide :think:
Verder bevat de game veel afwisseling, enkel jammer van de mini-games die wat frustrerend kunnen zijn. Volgens sommigen zou dat op de PS3 minder zijn, maar ik heb het niet getest.
Image