Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8342
++++ Co-op in Ghost Recon Wildlands.
++++ Samen met fsterchele een trophy proberen te halen waarbij je een vijand verwondt en de andere hem volledig uitschakeld met de hand. Bij mij werkte het direct maar bij fsterchele wou de trophy maar niet unlocken? :? Tot hij na een keer of 20 proberen eens in zijn trophylijst ging kijken en hij de trophy al verdiend had op 3 januari 2018... :L: Ja zo blijven we bezig natuurlijk! :q: :lol: Fun moment!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8345
++ drukke dagen achter de rug
++ volgende week nog een weekje werken en dan verlof
++ volgende week kerstdiner op het werk, yum!
++ veel leuke dingen in't verlof dus kijk er wel naar uit
++ Nieuwjaar/kerst vieren met vrienden, plezanter dan een heel familiefeest :p
++ ook wel met kerst naar familie maar dat is normaal in een kleinere kring dan het jaar ervoor dus dat zal ook wel tof zijn
-- dierenasiel die me aan het lijntje houdt
++ bijna weekend
-- ziek
++ auto weer volledig blanco gekeurd se
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8346
Elexus wrote:-- dierenasiel die me aan het lijntje houdt
Wat is er mis?

+++ Jerome en het laserlampje, hij heeft duur dat wij dat bedienen (kijkt eerst een tijdje naar het lampje zelf), maar beslist dan dat het toch te leuk is om achter dat lichtje aan te gaan :)
--- Gisteren serieus in de kou gezeten, de verwarming van afgeslagen en kreeg hem zelf niet uit veiligheidsmodus :(
+++ Nu weer lekker warm :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8348
--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8350
fsterchele23 wrote:--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Al eens geprobeerd om de motorkap van een 108 te openen? Mijn vrouw rijdt ook met een 108 en tot op heden weet ik het nog altijd niet :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8351
NTGSruler wrote:
fsterchele23 wrote:--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Al eens geprobeerd om de motorkap van een 108 te openen? Mijn vrouw rijdt ook met een 108 en tot op heden weet ik het nog altijd niet
Image
Kzal er eens voor kijken vnv.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron