Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8358
fsterchele23 wrote:--- menne auto heeft et onlangs begeven dus weer nen grote kost voor nen nieuwen en tis nen donkerblauwe Peugeot 208 geworden.
+ vo tijdens het wachten op de nieuwe een vervangwagen gekregen. Een zwarte 108 en ook zo goed als nieuw. Nog plezant autoke. Wel al hulp mogen vragen aan nen maat. Kmoest tanken en kreeg et klepke nie open van de auto om te kunnen tanken... Fail xd. Twas uiteindelijk met een hendeltje in de auto om dat open te doen, nog nooit gezien.
+ eender dagen naar spiderman into the spiderverse gaan kijken met een bezoek achteraf aan de cocktailbar die men maat onlangs heeft geopend met nen maat van hem.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
anders den vélo pakken Swa ?

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8359
++ goed dat ik een wekenhalf verlof heb...
-- want ik moet hier echt verpleegster spelen voor mijn 2 katten, de een heeft net een tandoperatie gehad en de andere heeft spijsverteringsproblemen
-- ik zeg u, medicatie in katten krijgen is soms een hele strijd
-- nu lopen ze alletwee nog met een serieuze valling ook maar ik mag de antibiotica tegen luchtwegeninfecties niet samen geven met de andere medicatie...
-- is dit hoe het moederschap voelt? :silly:
++ gelukkig zie ik ze zo graag :love:
++ Detroit Become Human lijkt op het eerste gezicht een fantastisch spel te zijn, hopelijk geldt dat voor de hele game
++ een hele frigo vol hapjes, laat die feestdagen maar komen
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8368
+++ Vandaag een dagje extra thuis kunnen blijven, zalig
--- Voor de rest zal het nog wel een tijdje duren voor ik enig extra verlof kan krijgen... Hopelijk wel al tegen Graspop
+ Gisteren gingen de kerstbezoeken nog redelijk vlot, het is dit jaar ietsje beter geregeld dan vorig jaar en toch een heel andere dynamiek nu ik niet meer thuis woon
+++ Algemeen toch veel meer op mijn gemak dan toen ik nog thuis woonde