Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8373
Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8374
NTGSruler wrote:Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
+1 die feestdagen zijn inderdaad nutteloos enkel feit dak nie moe werken is er goed aan.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8376
fsterchele23 wrote:
NTGSruler wrote:Kwestie feestdagen drukte enzo. Wij zijn ook gewoon lekker onder ons tweetjes thuis gebleven. De (stief) dochter was bij papa en mijn vrouw moest werken tot 17u op 24 december. Al die dagen zijn verplichte nummers. Elk jaar dezelfde stress voor welke cadeaus te geven aan wie, wat te eten... En dan een week later opnieuw dezelfde zever. Ik kan best wel genieten om gezellig samen te zijn met familie en vrienden maar het is zo opgeklopte boel met die dagen. Ik geniet meer van zo'n momenten tijdens het jaar ipv hypocriet te doen op 2 dagen in gans het jaar en de rest niets meer van elkaar horen.
+1 die feestdagen zijn inderdaad nutteloos enkel feit dak nie moe werken is er goed aan.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
+2 EN we kunnen ons een goed volsteken hé Sooi !!

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8378
+++ Geslaagde garnalenvulling voor de hapjes, wel een uur bezig geweest met de garnalen :p
+/- De kat die heel, heel veel interesse had in de garnalen, liep zelfs op de tafel als ik even niet keek (doet hij anders nooit)
---Vuurwerk vanavond, ga gewoon naar het lokale vuurwerk en steek zelf niets af. Zo veel stress voor de dieren en zo gevaarlijk...
cron