Re: Pronken met je Platinums

2431
Die game ligt hier ook bij mijn broer. Zou ik deze spelen op PS3? Heb deze overgeslagen omdat die de minste was van de 4. De Sly Trilogie vond ik heel leuk heb ze ook op PS2 meerdere malen uitgespeeld. Maar of deze iets is twijfel ik drm geen aandacht aan gegeven. En 40u :o dat is lang.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

2432
RoyVdW wrote:Die game ligt hier ook bij mijn broer. Zou ik deze spelen op PS3? Heb deze overgeslagen omdat die de minste was van de 4. De Sly Trilogie vond ik heel leuk heb ze ook op PS2 meerdere malen uitgespeeld. Maar of deze iets is twijfel ik drm geen aandacht aan gegeven. En 40u :o dat is lang.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik weet niet waarom je denk dat deze de minste is? Hij is erg uitgebreid en veel afwisseling door de verschillende characters + costumes. Ook redelijk wat collectibles en daar kruipt wel wat tijd in. Vooral de treasures die je in de open wereld vindt en op tijd naar je hideout moet brengen ben je wel even mee bezig. Een deel daarvan kan je pas doen als je alle costumes hebt.
Zelf heb ik alleen in episode 1 echt in missies moeten backtracken voor collectibles (masks en maps) omdat ik die al in 2013 had gedaan en geen idee had van wat ik had gedaan toen. Maar dat heeft me hoogstens een paar uur gekost. Verder heb ik alles van collectibles gewoon bijgehouden zodat ik niet naar dingen moest zoeken zonder te weten wat ik wel/niet had.
Image