Re: Pronken met je Platinums

2456
NTGSruler wrote:Bedankt Kolm!

Als je op de trophy-afbeelding klikt op PSNProfiles, kun je die link hier dan kopiëren? Bedoel dus zie je dan de afbeelding in je post? Sinds Tinypic niet meer goed werkt gebruik ik ImgBB.
Inderdaad op trophy afbeelding klikken en link van PSNProfiles kopiëren en tussen Img tags zetten.
Image

2458
Proficiat allen.

NTGS heb je die Rime zonder guide gedaan lijkt me straf? ;p Was mooi rustgevend spel maar niet echt mijn ding.

Sterchele hoe vond je Vampyr?

Plat #141 Woordzoeker van Powgi.
Eindelijk, want meer dan 300 van die puzzels is echt wel genoeg.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

2459
RoyVdW wrote:Proficiat allen.

NTGS heb je die Rime zonder guide gedaan lijkt me straf? ;p Was mooi rustgevend spel maar niet echt mijn ding.

Sterchele hoe vond je Vampyr?

Plat #141 Woordzoeker van Powgi.
Eindelijk, want meer dan 300 van die puzzels is echt wel genoeg.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik vond vampyr zalig maar tegelijk voor mij zeer uitdagend en stressvol omdat ik door een omstandheidje helemaal niet zeker was van een trophy die helemaal opt einde popt. Leuke story, toffe gameplay die soms wel wat stroef is zeker in kleine ruimtes en totaal een sfeertje die mij ligt.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2460
Rime gedaan met guide. Vooral voor de collectibles is dat een must. Ik heb erover nagedacht om er iets over te zeggen maar nu je het vraagt.. Ik ben van mening dat Rime met een guide het spelplezier en beleving top is. Zonder guide wordt het denk ik op bepaalde punten wel frustrerend. Dus voor diegene die zeggen dat Rime met een guide een makkelijke platinum is: Ja maar kijk verder dan je neus lang is. Rime is echt een fantastische game en met een guide zorgt het voor een continue gameplay waardoor je zonder frustraties enorm kan genieten van het spel.
Image