Een echte kenner, blijkbaar!NTGSruler wrote:Socom Confrontation om precies te zijn. En als ik mij niet vergis is het de map Crossroads.
Re: Guess the Game
647FREAK !!!paveman wrote:Een echte kenner, blijkbaar!NTGSruler wrote:Socom Confrontation om precies te zijn. En als ik mij niet vergis is het de map Crossroads.
648Lol Moest er destijds een speeltijd-counter zijn zoals nu laatst met de PS4, dan stond Confrontation op 1 bij mij. Jammer genoeg heb ik deze nooit platinum behaald wegens enkel online trophies. Socom 4 heb ik dan wel weer platinum wat destijds blijkbaar als 1 van de moeilijkere plats werd beschouwd.
649Heel goedNTGSruler wrote:Socom Confrontation om precies te zijn. En als ik mij niet vergis is het de map Crossroads.
Jammer dat er geen SOCOM's meer zijn, ik vond die online altijd heel leuk
654Ziet er uit als een behoorlijke niet-NTGSRuler-game . Erg (action) RPG-achtig. Ik ken m niet iig.
655Bewust niet te makkelijk gemaakt. Mijn gok was dat jij of Marty de game mss wel zou herkennen. Nu als het te moeilijk wordt geef ik wel een tip.paveman wrote:Ziet er uit als een behoorlijke niet-NTGSRuler-game . Erg (action) RPG-achtig. Ik ken m niet iig.
656Dit is inderdaad eerder een game die Marty gespeeld zal hebben, of mss Elexus ook. Dit valt dan weer net buiten mijn genre
657Lijkt mij een pc game.. en ik game niet op pc. Als het playstation is dan weet ik het nog niet