Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8388
Gamefreak wrote:wie ? Metoto bedoel je toch ?
Liever de kat dan ik, in de zomer blijf ik zo veel mogelijk waar het fris is binnen ;)

+ Feestdagen alweer overleefd. Het was iets minder druk dan anders. Zeker om daarna rustig naar huis te kunnen en niet in de stress bij mijn ouders en zus te zitten :cool:
+ Soms terug eens tijd om wat te gamen
--- Vanaf morgen een stuk verder van huis werken. Het valt nog altijd mee, maar ik had toch liever mijn amper 10 minuten fietsen die ik afgelopen maanden moest doen. Terug pendelen, yuy... :q:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8390
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:wie ? Metoto bedoel je toch ?
Liever de kat dan ik, in de zomer blijf ik zo veel mogelijk waar het fris is binnen ;)

+ Feestdagen alweer overleefd. Het was iets minder druk dan anders. Zeker om daarna rustig naar huis te kunnen en niet in de stress bij mijn ouders en zus te zitten :cool:
+ Soms terug eens tijd om wat te gamen
--- Vanaf morgen een stuk verder van huis werken. Het valt nog altijd mee, maar ik had toch liever mijn amper 10 minuten fietsen die ik afgelopen maanden moest doen. Terug pendelen, yuy... :q:
ha ok, wat verwarrend. Als er nu sprake was in de post van haarverlies & ontworming wist ik meteen dat het om euh, .... de kat ging hoor :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

8393
--- Same old shit

--- Urgh had panne met de auto, start normaal wanneer Touring afkomt... 160 € weg...

+++ PSVR gekocht, awesome!

--- RemiLore, een game die ik maar moeilijk kan vinden zo te zien :cry:

+++ Woot Woot !! Naar Dragon Ball Super Broly movie in de Kinepolis 26 januari !! :jip: :cool:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2