Re: Pronken met je Platinums

2461
NTGSruler wrote:Bedankt Paveman. En zeggen dat ik dat eigenlijk wel wist... Waarom doe ik dat dan niet? :girl:
Gewoon vanuit je overzicht op de trophylist/trophy/trophyafbeelding blijven doorklikken tot je bovenaan in je browser een URL hebt die eindigt op .png en alleen nog die afbeelding ziet.
Die URL kan je dan inderdaad kopieert en tussen img-tags zet, zou het moeten werken :p
NTGSruler wrote:Rime gedaan met guide. Vooral voor de collectibles is dat een must. Ik heb erover nagedacht om er iets over te zeggen maar nu je het vraagt.. Ik ben van mening dat Rime met een guide het spelplezier en beleving top is. Zonder guide wordt het denk ik op bepaalde punten wel frustrerend. Dus voor diegene die zeggen dat Rime met een guide een makkelijke platinum is: Ja maar kijk verder dan je neus lang is. Rime is echt een fantastische game en met een guide zorgt het voor een continue gameplay waardoor je zonder frustraties enorm kan genieten van het spel.
Ik had er zelf wel een collectible en trophyguide bij gehouden voor de missable trophies, maar verder heb ik geen stap-voor-stap guide gevolgd en het gewoon zelf uitgezocht. Op die manier doe je weinig teniet aan de spelervaring en voorkom je alleen onnodig herspelen. Als je echt een platinum walkthrough video gaat volgen die echt alles van begin tot einde toont, dan denk ik dat het wel behoorlijk afdoet aan de ervaring van de game. Maar dat is mijn mening, ieder zijn ding :p
Image

2462
Ik respecteer je mening wel hoor Kolm. En ik kan mij er zeker in vinden.
Zonder spoilers proberen weg te geven hier :P , was ik toch blij om bij bepaalde stukken een guide te kunnen gebruiken.
Denk dat we alleszins kunnen besluiten dat de game wel eentje is om ooit eens te spelen ongeacht de platinum. Welgekomen verandering tss de racers, shooters en sportgames.
Image

2463
Nog eens wat platinums binnengehaald:

Image

PlayStation All-Stars Battle Royale (behaald na 4 jaar en 8 maanden)

Image

Magus (behaald na 3 jaar en 3 maanden)

Image

The Wolf Among Us (behaald na 1 jaar en 9 maanden)

Image

My Name is Mayo! (behaald na 5 uur :p :L: )
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

2468
Sora_Lizard wrote:Goed bezig Divided. Heb je een paar vrije dagen over? ^^
Het was blok/examenperiode en daardoor had ik meer vrije tijd dan normaal ;) en nu twee weken vakantie
Image
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

2470
Platinum #52: Middle-Earth: Shadow of Mordor

Image

In afwachting van de nieuwe Far Cry ben ik aan het snuffelen geweest in mijn trophy lijst om te zien waar ik nog geen platinum heb en om welke reden. Bij Shadow Of Mordor ontbrak nog maar één trophy, maar wel meteen de vervelendste van allemaal. De trophy die je krijgt als je de Shadow Wars volledig uitspeelt (niets anders doen dan verschillende forten verdedigen tegen orks en eventueel terug heroveren als je ze kwijt bent geraakt). Nu bleek er afgelopen zomer een update te zijn geweest dat het aantal levels van 10 naar 3 bracht. Ik heb het spel terug geïnstalleerd en na 1,5 uur was ik een gelukkige jongen :D
Image

2475
Tsjonge mooie plats Daviduvel en Paveman. Graaf. Heb de eerste Shadow of Mordor ook nog liggen. Die Deus Ex ken ik niet. Was die plezanten niet al te frustrerend om te halen?

Zijn er hier met een BioShock plat en hoe viel die mee?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image