Dat van de storage vind ik fijn om te horen! Persoonlijk zit ik nu op ongeveer 50% in gebruik.
Voor de PS3 zou ik het ook wel leuk vinden moest het naar 10GB gaan. Daar heb ik nu nog 80MB vrij en ik heb al (bijna) alle Fallout 3 en Skyrim savefiles + ghosts savefile van SSX verwijderd. Samen goed voor minstens 300MB...
Re: PlayStation Plus
1547Meh, word ik niet bepaald warm van. Wel benieuwd hoe ze het verdwijnen van ps3 en vita games gaan opvangen. Als ze het al opvangen
1549Yes! Na lang twijfelen om het wel of niet te kopen omdat de meningen verdeeld zijn, ben ik blij dat ik het bij PS+ zit. Zowel For Honor als Hitman ben ik blij meeMarty wrote:Bedankt voor het wachten
De games voor februari:
For Honor (PS4)
Hitman: The Complete First Season (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)
En dit zijn ook meteen de laatste ps3 en vita games.
Nog meer nieuws:Before we get to this month’s line up, we have news to share about cloud storage for PS Plus members. In early February, we will be expanding our cloud storage space from 10GB to 100GB for PS Plus members playing on PS4 – giving you even more space to keep all those game saves.
1551Niet mijn genres. Wel leuk MGS4 voor degene die deze nog niet hebben gespeeld. En idd PS3 is verouderd ze kunnen beter focussen op PS4 en extra game voorzien.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1552Als je nog een duo partner zoekt voor For Honordaviduvel wrote:Yes! Na lang twijfelen om het wel of niet te kopen omdat de meningen verdeeld zijn, ben ik blij dat ik het bij PS+ zit. Zowel For Honor als Hitman ben ik blij meeMarty wrote:Bedankt voor het wachten
De games voor februari:
For Honor (PS4)
Hitman: The Complete First Season (PS4)
Divekick (PS3, PS Vita)
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (PS3)
Gunhouse (PS4, PS Vita)
Rogue Aces (PS4, PS Vita)
En dit zijn ook meteen de laatste ps3 en vita games.
Nog meer nieuws:Before we get to this month’s line up, we have news to share about cloud storage for PS Plus members. In early February, we will be expanding our cloud storage space from 10GB to 100GB for PS Plus members playing on PS4 – giving you even more space to keep all those game saves.
1553Hitman is echt fantastisch, ik was al lang aan het twijfelen om hem eens te kopen
Meer opslag is ook goed. Niet dat ik er snel aan zat, maar ik twijfelde soms wel eens om dingen al dan niet bij te houden. Nu dus sowieso alles uploaden
Meer opslag is ook goed. Niet dat ik er snel aan zat, maar ik twijfelde soms wel eens om dingen al dan niet bij te houden. Nu dus sowieso alles uploaden
1555Een comeback van "PS Plus met Elexus"?Elexus wrote:Leuke maand. For Honor wou ik wel eens testen.
1556Haha nein.ShAmPi wrote:Een comeback van "PS Plus met Elexus"?Elexus wrote:Leuke maand. For Honor wou ik wel eens testen.
1557Let op:
Bij mij (en anderen) stond automatisch vernieuwen weer op ingeschakeld terwijl ik dit zelf niet gedaan heb
Bij mij (en anderen) stond automatisch vernieuwen weer op ingeschakeld terwijl ik dit zelf niet gedaan heb
1558Bedankt om te waarschuwen!
Heb bij mij even gecontroleerd en het stond nog steeds uit.
Heb bij mij even gecontroleerd en het stond nog steeds uit.
1559De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...
1560Ik had ook een kleine toegeving verwacht nu al die andere games weg vielen. Al vind ik dit wel een goede maandMr.Wolf wrote:De twee nieuwe ps plus games zijn Call of Duty: Modern Warfare Remastered en The Witness! Jammer dat het slechts 2 games zijn nu...