Gewoon vanuit je overzicht op de trophylist/trophy/trophyafbeelding blijven doorklikken tot je bovenaan in je browser een URL hebt die eindigt op .png en alleen nog die afbeelding ziet.NTGSruler wrote:Bedankt Paveman. En zeggen dat ik dat eigenlijk wel wist... Waarom doe ik dat dan niet?
Die URL kan je dan inderdaad kopieert en tussen img-tags zet, zou het moeten werken
Ik had er zelf wel een collectible en trophyguide bij gehouden voor de missable trophies, maar verder heb ik geen stap-voor-stap guide gevolgd en het gewoon zelf uitgezocht. Op die manier doe je weinig teniet aan de spelervaring en voorkom je alleen onnodig herspelen. Als je echt een platinum walkthrough video gaat volgen die echt alles van begin tot einde toont, dan denk ik dat het wel behoorlijk afdoet aan de ervaring van de game. Maar dat is mijn mening, ieder zijn dingNTGSruler wrote:Rime gedaan met guide. Vooral voor de collectibles is dat een must. Ik heb erover nagedacht om er iets over te zeggen maar nu je het vraagt.. Ik ben van mening dat Rime met een guide het spelplezier en beleving top is. Zonder guide wordt het denk ik op bepaalde punten wel frustrerend. Dus voor diegene die zeggen dat Rime met een guide een makkelijke platinum is: Ja maar kijk verder dan je neus lang is. Rime is echt een fantastische game en met een guide zorgt het voor een continue gameplay waardoor je zonder frustraties enorm kan genieten van het spel.