Castlevania seizoen 2 was nog wel cava. Het ging redelijk hard deze keer over Dracula en niet meer over de Trevor.
Wou beginnen aan Supergirl seizoen 3, maar ik vind het ondraaglijk worden... Het is gewoon té politiek correct geworden. Het is gewoon te overdreven geworden, dus ik heb besloten om er toch maar mee te stoppen.
Nu verderkijken naar Lucifer seizoen 3!
Re: Welke serie volg je momenteel?
1157Vandaag aangekondigd dat Supernatural er nog een seizoen bij krijgt
1158Russian doll 10/10
Een nieuwe serie van netflix en het is echt zo goede serie. Iedereen is hier vast wel bekend met groundhog day. In deze serie gebeurt hetzelfde, maar dan met 2 personen. Ze moeten uit zien te vogelen wat ze met elkaar te maken hebben en wat er aan de hand is. Soms is het even komedisch, andere tijden is het vrij duister. Er zijn 8 afleveringen van 25 minuten en het had niet meer of minder nodig gehad, de serie is echt gewoon perfect.
Een nieuwe serie van netflix en het is echt zo goede serie. Iedereen is hier vast wel bekend met groundhog day. In deze serie gebeurt hetzelfde, maar dan met 2 personen. Ze moeten uit zien te vogelen wat ze met elkaar te maken hebben en wat er aan de hand is. Soms is het even komedisch, andere tijden is het vrij duister. Er zijn 8 afleveringen van 25 minuten en het had niet meer of minder nodig gehad, de serie is echt gewoon perfect.
1159Ik kijk de laatste tijd afleveringen van The Twilight Zone. De serie is nog erg leuk om te kijken na al die jaren.
1160TWD S6-8 75%
Had er iets meer van verwacht. S6 begon goed maar zwakte naar het einde wel af. S7 waar Negan opkwam dat was een gruwelijke scène waar er ook echt belangrijke hoofdpersonages werden vermoord daar was ik van onder de indruk. Het was wel een te lang kat en muisspel. Op het einde van S8 lijkt er eindelijk wat vaart in te komen. Toch ben ik benieuwd naar S9 en hopelijk zal S10 het laatste zijn want deze serie draait nu lang genoeg vind ik. Beter kort en krachtig zoals Breaking Bad dan dit te blijven uitmelken. Desalniettemin blijf ik kijken want dat doe ik al sinds het begin dus is het een gewoonte geworden en het is nog altijd goed om te blijven zien.
Ga nu S5 van Prison Break eens zien. Heb deze serie al uitgekeken maar heb opgemerkt dat er in 2017 een nieuw seizoen is verschenen.
Had er iets meer van verwacht. S6 begon goed maar zwakte naar het einde wel af. S7 waar Negan opkwam dat was een gruwelijke scène waar er ook echt belangrijke hoofdpersonages werden vermoord daar was ik van onder de indruk. Het was wel een te lang kat en muisspel. Op het einde van S8 lijkt er eindelijk wat vaart in te komen. Toch ben ik benieuwd naar S9 en hopelijk zal S10 het laatste zijn want deze serie draait nu lang genoeg vind ik. Beter kort en krachtig zoals Breaking Bad dan dit te blijven uitmelken. Desalniettemin blijf ik kijken want dat doe ik al sinds het begin dus is het een gewoonte geworden en het is nog altijd goed om te blijven zien.
Ga nu S5 van Prison Break eens zien. Heb deze serie al uitgekeken maar heb opgemerkt dat er in 2017 een nieuw seizoen is verschenen.
1161Ben nu weer bezig met Star Trek Voyager. Heerlijke serie met veel afleveringen.
1162S5 Prison Break 88%
Zit zalig goed in elkaar, goeie actie en mysterie
Zit zalig goed in elkaar, goeie actie en mysterie
1163Al een tijdje geleden Lucifer seizoen 3 uitgekeken. Vond het tot nu toe het beste seizoen. Ik vond al de drama wel goed, terwijl de typische humor er nog in zat. Benieuwd naar wat Netflix nu gaat doen met seizoen 4...
Nu begonnen aan Travelers seizoen 2
Nu begonnen aan Travelers seizoen 2
1164Iemand de serie In Vlaamse Velden gezien? Vond de serie best goed, zij het dat de ondertiteling om te huilen was. Enkel het einde was niet echt bijzonder.
1165Black Lightening seizoen 2 eindelijk uit. Wat was dit slecht zeg Seizoen 1 vond ik zeer goed, maar hier sloegen ze de bal toch wel serieus mis... Eerst en vooral was het jammer om terug dezelfde slechterik te hebben. Hij was wel leuk in het eerste seizoen, maar dit was gewoon terug hetzelfde. Ook de focus op de dochters van het hoofdpersonage, was een misser. Het leek allemaal zo amateuristisch dit jaar. Ik zat ook vaker op mijn gsm tijdens het kijken, dan dat ik echt naar de serie keek... Ik weet niet of ik volgend jaar nog kijk!
1166Ben ik het volledig mee eens. Het eerste seizoen vond ik echt goed, maar in het tweede seizoen verloor ik de hele leidraad. Zoveel verschillende plots waardoor het vaak moeilijk te volgen is en Tobias is gewoon niet meer zo interessant. Ik moet nog de laatste twee afleveringen kijken, maar daar heb ik helemaal geen zin in.Mr.Wolf wrote:Black Lightening seizoen 2 eindelijk uit. Wat was dit slecht zeg Seizoen 1 vond ik zeer goed, maar hier sloegen ze de bal toch wel serieus mis... Eerst en vooral was het jammer om terug dezelfde slechterik te hebben. Hij was wel leuk in het eerste seizoen, maar dit was gewoon terug hetzelfde. Ook de focus op de dochters van het hoofdpersonage, was een misser. Het leek allemaal zo amateuristisch dit jaar. Ik zat ook vaker op mijn gsm tijdens het kijken, dan dat ik echt naar de serie keek... Ik weet niet of ik volgend jaar nog kijk!
Ik kijk de afgelopen aantal weken doom patrol. Het gaat over een stelletje "superhelden" die best wel wat persoonlijke bagage hebben. Het zijn eerder misfits dan echte superhelden. De serie weet goed de noot aan te slaan met het humoristische en het emotionele. De slechterik vertolkt zijn rol echt prachtig en het verhaal steekt zo goed in elkaar. Elke week wacht ik met smacht tot ik weer een aflevering hiervan kan kijken. Nog maar 2 afleveringen en dan is alweer het einde van het seizoen
1167Ik ben daredevil seizoen 3 aan het kijken. Tot nu tot toch al weer een topper voor mij (ik zit aan aflevering 8).
1168Ik ben Dark aan het herkijken. Binnenkort komt het tweede seizoen en ik wilde toch weer even alle relaties en gebeurtenissen goed in mijn kop krijgen. Het is nog steeds een leuke serie op rewatch
1169Heb ondertussen heel wat series gezien
Travelers seizoen 2 --> Vond ik een minder seizoen. Verhaal was lastig om te volgen
Travelers seizoen 3 --> Dit was dan weer heel wat beter. Er waren meer gedurfde keuzes waardoor het spannend werd.
The Punisher seizoen 2 --> Duidelijk minder goed dan seizoen 1, maar nog wel een goede serie. Billy Russo werd goed gebracht en Frank Castle is gewoon een tof personage.
Arrow seizoen 7 --> Het is terug wat in de goede richting gegaan. Vijand staat wel in de top 3 van minst interessante villains van de serie. Toch ergens jammer dat het volgende seizoen het laatste is.
Flash seizoen 5 --> Samen met seizoen 4 de 2 slechtste seizoenen. Zwakste en slechtste villain van de reeks. Al een geluk dat er toch nog enkele elementen het seizoen konden redden.
Legends Of Tomorrow seizoen 3 --> Ook hier weer een mindere villain en jammer van het geforceerde gebruik van politiek in de reeks. Toch waren de avonturen weer vermakelijk en Mick Rory draagt de show een beetje voor mij! Ook weer enkele nieuwe characters in de reeks gebracht die het niet echt deden voor mij Enkel Wally vond ik tof!
Travelers seizoen 2 --> Vond ik een minder seizoen. Verhaal was lastig om te volgen
Travelers seizoen 3 --> Dit was dan weer heel wat beter. Er waren meer gedurfde keuzes waardoor het spannend werd.
The Punisher seizoen 2 --> Duidelijk minder goed dan seizoen 1, maar nog wel een goede serie. Billy Russo werd goed gebracht en Frank Castle is gewoon een tof personage.
Arrow seizoen 7 --> Het is terug wat in de goede richting gegaan. Vijand staat wel in de top 3 van minst interessante villains van de serie. Toch ergens jammer dat het volgende seizoen het laatste is.
Flash seizoen 5 --> Samen met seizoen 4 de 2 slechtste seizoenen. Zwakste en slechtste villain van de reeks. Al een geluk dat er toch nog enkele elementen het seizoen konden redden.
Legends Of Tomorrow seizoen 3 --> Ook hier weer een mindere villain en jammer van het geforceerde gebruik van politiek in de reeks. Toch waren de avonturen weer vermakelijk en Mick Rory draagt de show een beetje voor mij! Ook weer enkele nieuwe characters in de reeks gebracht die het niet echt deden voor mij Enkel Wally vond ik tof!