Re: Je laatste aankoop (geen games)

1548
Alleen de mijne is niet waterdicht, maar ik zwem toch niet :lol:
Heb hem bij bol gekocht voor €179

Alleen de batterij duur is wat minder vind ik. Ze geven 3 a 4 dagen aan en ik redde net 1,5 dag. Gisteravond stond ie nog op 21% en vannochtend was ie leeg. Was wel mijn slaapritme aan het bijhouden. Dus blijkbaar vergt dat aardig wat batterijen. Maar dat komt denk ik omdat ie alles meteen naar de telefoon door geeft. Misschien die optie maar eens uitzetten
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1549
Marty wrote:Alleen de mijne is niet waterdicht, maar ik zwem toch niet :lol:
Heb hem bij bol gekocht voor €179

Alleen de batterij duur is wat minder vind ik. Ze geven 3 a 4 dagen aan en ik redde net 1,5 dag. Gisteravond stond ie nog op 21% en vannochtend was ie leeg. Was wel mijn slaapritme aan het bijhouden. Dus blijkbaar vergt dat aardig wat batterijen. Maar dat komt denk ik omdat ie alles meteen naar de telefoon door geeft. Misschien die optie maar eens uitzetten
Dat is een mooie prijs. Op Amazon vroegen ze net hetzelfde, maar ik wist niet of ik 40 euro wou opleggen voor dit model.

Op vlak van batterij zal dat bij mij beter meevallen. Ik heb al een mi band 3 die ik dag en nacht draag. En als ik op het werk ben kan ik deze makkelijk aan mijn riemhouder (als dat al een woord is) hangen. Daardoor blijf ik deze gebruiken als stappenteller en slaapanalyse. Dus voor die zaken ga ik de Samsung gear sport niet moeten gebruiken en dat ga ik hopelijk merken aan de batterijduur. Eerst vond ik het vreemd om zowel een activity tracker als een horloge te dragen, maar gelukkig is een activity tracker zo klein dat het niet opvalt. Nu zal mijn tracker ook nog eens langer meegaan, want dan kan ik de notificaties van whatsapp enzo uitschakelen, aangezien ik deze op de Samsung zal bekijken.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1552
Gamefreak wrote:
dividedx11 wrote:Comic van Life is Strange die eind april uitkomt gepreordered

Image
kan het nog ergens buiten Amazon ??
Ik heb hem op Amazon DE besteld, ze hebben hem ook op Archonia maar daar is ie ietsje duurder.

https://www.archonia.com/comicshop/nl/a ... trange+tp/

Verstuurd vanaf mijn FIG-LX1 met Tapatalk
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1554
Ik had nog wat Fnac tegoed in mijn account die stilaan op moest, dus heb ik een 2de chromecast gekocht. Handig als ik programma's wil streamen die ik ben vergeten op te nemen (aangezien hier in België alles gratis online staat via de app van de zender).

Image


Ik had al een chromecast van de allereerste generatie, maar die heb ik naar mijn mancave verplaatst.

Image


Dit zijn zo echt van die producten die hun geld 100% waard zijn. Ze kosten relatief weinig en werken fantastisch goed;
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1555
Ik heb er ook eentje van de eerste generatie. Steek bij ons in bij de TV in de keuken.
Enige nadeel (en is nog altijd zo bij laatste versie) is dat het ding een eigen voeding ndoig heeft. Ietwat vervelend vind ik altijd, zeker als je TV omhoog hangt aan de muur. Maar qua streaming (vooral netflix hier) werkt het fantastisch.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1558
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv :D
Heb ik geen chromecast nodig.
Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.
toch wel
Zolang je google chrome gebruikt.
Wat op de app staat staat ook gewoon op hun website hoor.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1559
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv :D
Heb ik geen chromecast nodig.
Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.
toch wel
Zolang je google chrome gebruikt.
Wat op de app staat staat ook gewoon op hun website hoor.
Ja dat is waar, zo heb ik het ook al eens gedaan. Maar ik verkies streamen via mijn Smartphone. Dan hoef ik geen laptop op te zetten :p
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1560
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:Ik heb gewoon een goede tv :D
Heb ik geen chromecast nodig.
Klopt, ik gebruik ook de app van mijn TV om Netflix of youtube te kijken (4K woehoe). MAAR niet alles is mogelijk om te streamen zoals programma's van één en VTM en daarvoor gebruik ik dan wel weer een chromecast.
toch wel
Zolang je google chrome gebruikt.
Wat op de app staat staat ook gewoon op hun website hoor.
Ja dat is waar, zo heb ik het ook al eens gedaan. Maar ik verkies streamen via mijn Smartphone. Dan hoef ik geen laptop op te zetten :p
of je gaat op inet met je tv :)
Hoef je ook geen laptop op te zetten. :D
Image
cron