Hitman HD Enhanced Collection voor PS4 en XBOX komt uit op 11 januari
Re: Quick News Topic
1172Kletskop is back !!Marty wrote:Hitman HD Enhanced Collection voor PS4 en XBOX komt uit op 11 januari
1173Eerste de oude Hitman-games naar PS3 brengen en nu een PS3-game naar PS4 brengen. Tjah, zo blijven we goed bezig
Gelukkig zijn de nieuwe Hitman-games ook nog altijd echt de moeite
1174ik hoop de man toch nooit tegen te komen in een donker steegje !!met0t0 wrote:Eerste de oude Hitman-games naar PS3 brengen en nu een PS3-game naar PS4 brengen. Tjah, zo blijven we goed bezig
1177Ik moet eerlijk bekennen dat ik de hype er ook zo niet van snap... maar het is dan ook mijn ding niet
1178Alleen Fortnite vind ik geen bal aan
Misschien worden we hier blij van:
CTR gameplay:
En zo te zien verschijnt Borderlands GOTY ook voor de PS4:
CTR gameplay:
1179Ik heb er gewoon geen enkele geprobeerd... maar ja: ik ben niet van de shooters en ook niet zo van de mp games, dus ook niet zo gek.
Voor de liefhebbers: Apex is van de makers van Titanfall 2, toch?
CTR wordt ik wel heel erg blij van, alleen minder van de aankondiging dat er mp in zal zitten. Hopelijk geen mp trophies dan...
Voor de liefhebbers: Apex is van de makers van Titanfall 2, toch?
CTR wordt ik wel heel erg blij van, alleen minder van de aankondiging dat er mp in zal zitten. Hopelijk geen mp trophies dan...
1180BR games snap ik ook niet. CoD reeks is erg naar zombies gaan neigen en met die BR mode ben ik helemaal afgehaakt.
Voor Paveman: CTR wordt MP trophy only..
1181Pfff. Ik hoop het toch niet.... Heb ik al verteld dat ik mp trophies haat?NTGSruler wrote:BR games snap ik ook niet. CoD reeks is erg naar zombies gaan neigen en met die BR mode ben ik helemaal afgehaakt.
1182CTR ziet er verdomd goed uit !!Marty wrote:Alleen Fortnite vind ik geen bal aan
CTR gameplay:
1183Heb ik je al verteld dat ik je mening deel en ook MP trophies haat?paveman wrote: Pfff. Ik hoop het toch niet.... Heb ik al verteld dat ik mp trophies haat?
1184Hier nog 1...NTGSruler wrote:Heb ik je al verteld dat ik je mening deel en ook MP trophies haat?paveman wrote: Pfff. Ik hoop het toch niet.... Heb ik al verteld dat ik mp trophies haat?
Ik kwam er gisteren ook achter dat Mass Effect Andromeda een online DRM heeft als je alle trophies wilt halen... Je moet verbinding hebben met de EA servers want anders poppen de trophies niet. Paveman is die nu aan het spelen daarom en ik ga hem wat hoger in lijstje zetten xD