Re: Je laatste aankoop (geen games)
1561Het vervolg van het gesprek is terug te vinden in het 'technisch afdwalen' topic
spelbreker !gamerke1992 wrote:Het vervolg van het gesprek is terug te vinden in het 'technisch afdwalen' topic
Heb ze allebei onder de tv staan. De normale ps4 pro is voor mn vr games en films kijken (hoef ik geen kabels meer te switchen en HDCP uitzetten om zwarte schermen te voorkomen) en de kingdom hearts ps4 is voor 4K/HDR games. Alleen nog even kijken of ik de externe hd ook op de KH ps4 ga aansluiten.Kolm wrote:Nice!
Toevallig was ik vorige week in Gamemania en daar hadden ze er toen ook nog eentje staan. 2 dagen later was hij wel weg geloof ik.
Alleen durf ik op deze niks meer op te zetten, vroeger stond op de gewone PS4 nog het bakje van de VR en dat is nu weggewerkt achter/onder de tv.
waarom heb jij 2 ps4's ??Marty wrote:Zeker. Stond gisterochtend weer beschikbaar bij bol.
Nu 2 pro's in huis (3 inclusief mij )
Dat kan maar ik heb helaas niet zon hoge TV . Dus ze staan mooi naast elkaarSora_Lizard wrote:Omdat je ze zo leuk kunt stapelen.
Hier past er niet eens eentje onder de tv... Vandaar het torentje naast de tvMarty wrote:Dat kan maar ik heb helaas niet zon hoge TV . Dus ze staan mooi naast elkaarSora_Lizard wrote:Omdat je ze zo leuk kunt stapelen.
barbaarSora_Lizard wrote:Omdat je ze zo leuk kunt stapelen.