Re: Je laatste aankoop (geen games)

1563
Mijn gratis 15GB zat vol, dus heb ik maar een upgrade genomen op Google Drive naar 100GB. Wel stom dat ik niet slechts één clouddienst kan gebruiken, maar naast google Drive ook icloud heb om het tekort aan geheugen op mijn Macbook op te vangen. Anders had ik liever een groter abonnement gehad bij één van de twee. HET nadeel om zowel Apple producten als Google producten te hebben :p

Image
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1567
Nice! :cool:
Toevallig was ik vorige week in Gamemania en daar hadden ze er toen ook nog eentje staan. 2 dagen later was hij wel weg geloof ik.
Alleen durf ik op deze niks meer op te zetten, vroeger stond op de gewone PS4 nog het bakje van de VR en dat is nu weggewerkt achter/onder de tv.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1568
Kolm wrote:Nice! :cool:
Toevallig was ik vorige week in Gamemania en daar hadden ze er toen ook nog eentje staan. 2 dagen later was hij wel weg geloof ik.
Alleen durf ik op deze niks meer op te zetten, vroeger stond op de gewone PS4 nog het bakje van de VR en dat is nu weggewerkt achter/onder de tv.
Heb ze allebei onder de tv staan. De normale ps4 pro is voor mn vr games en films kijken (hoef ik geen kabels meer te switchen en HDCP uitzetten om zwarte schermen te voorkomen) en de kingdom hearts ps4 is voor 4K/HDR games. Alleen nog even kijken of ik de externe hd ook op de KH ps4 ga aansluiten.

Alleen dus ook nog even kijken wat ik met de KH Deluxe Edition game ga doen. Zover ik weet is het niet iets extra's voor in de game. Dus misschien verkoop ik die wel. Toch nog sealed in
Image